XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik offer me wel op. Kijken waar ik kom met dedication en gear. DIE SPUIT ER IN!

Gvd ben ik een keertje een ochtendje niet op dbb en direct een 4 pagina's lange natty/niet natty discussie.

die gyno schijfjes zeggen niet zo veel. Ik heb zelf ook een beetje aangeboren en puffy nips. O ja en acne op mn rug heb ik ook.. Beschamend is dat wel want straks denken ze allemaal dat ik met mijn net aan getrainde fysiek spuit en niet train dus maar een shirt aan op het strand om niet op harry vd sunweb te lijken of op de ex van barbi E

Hahaha had ik al wel verwacht als ik zelf kijk snap ik heel goed dat mensen dat gaan denken tja bloed test bij inba zal het bewijzen dan maar hè
Ik geloof nog steeds dat je natty bent hoor. Ik vindt je namelijk kennelijk in tegenstelling tot al de andere in dit topic helemaal niet zo overmatig gespierd. Gewoon eigenlijk meer. Ik denk dat je er vrij normaal uit ziet in een shirt.

In tijden dat ik mij 9 keer per dag aftrek worden de gyno schijfjes trouwens erger.

13 maanden verschil
3819E04D-3649-4BDC-BD28-8D641A2C1A78.jpeg
Netjes hoor baas

upload_2018-3-16_13-57-28.png
drukte op de vrijdagmiddag...

Heerlijk dit weer!:popcorn2:

Haha sommige mensen. Ik snap absoluut dat je er niet voor uit wilt komen dat je roid, maar stop dan gvd ook met dit soort vergelijkingen neer te zetten.
Wellicht omdat alles wat je op internet staat je kan achtervolgen.
Ik snap dus best wel dat mensen het juist niet vertellen. :dunno: Daarom vertel ik het ook niet. :roflol: :roflol: Oeps :duh: Uhhh ouderdom.

Terug
Naar boven