- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Krijgen we dan een kijkje in de kelders van jouw huis? Ben benieuwd wat daar allemaal te vinden is.
Benieuwd en tegelijk een beetje bang...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe vaak ga je dat nu nog beloven?Ik offer me wel op. Kijken waar ik kom met dedication en gear. DIE SPUIT ER IN!
Op vrijdag nog heel vaak...
Hahaha had ik al wel verwacht als ik zelf kijk snap ik heel goed dat mensen dat gaan denken tja bloed test bij inba zal het bewijzen dan maar hèNetjes hoorZou bijna de niet natty kaart willen gaan spelen
![]()
Ik geloof nog steeds dat je natty bent hoor. Ik vindt je namelijk kennelijk in tegenstelling tot al de andere in dit topic helemaal niet zo overmatig gespierd. Gewoon eigenlijk meer. Ik denk dat je er vrij normaal uit ziet in een shirt.Hahaha had ik al wel verwacht als ik zelf kijk snap ik heel goed dat mensen dat gaan denken tja bloed test bij inba zal het bewijzen dan maar hè
Netjes hoor baas
Krijgen we dan een kijkje in de kelders van jouw huis? Ben benieuwd wat daar allemaal te vinden is.
Benieuwd en tegelijk een beetje bang...

Hij bedoelt ook in zijn witte bestelwagen
+ gloryhole in de bestuurders deur.

Wellicht omdat alles wat je op internet staat je kan achtervolgen.Haha sommige mensen. Ik snap absoluut dat je er niet voor uit wilt komen dat je roid, maar stop dan gvd ook met dit soort vergelijkingen neer te zetten.
Daarom vertel ik het ook niet.
Oeps
Uhhh ouderdom.BROEK UIT BROEK UIT. NAALD IN JE REET!Wellicht omdat alles wat je op internet staat je kan achtervolgen.
Ik snap dus best wel dat mensen het juist niet vertellen.Daarom vertel ik het ook niet.
![]()
Oeps
Uhhh ouderdom.