- Waardering
- 6.327
Ik zou t gewoon proberen, kijken of iemand t zietIk zou willen dat ik dit als eindfoto voor de contest in kon leveren! Topshape
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou t gewoon proberen, kijken of iemand t zietIk zou willen dat ik dit als eindfoto voor de contest in kon leveren! Topshape

Ik vraag me het soms serieus af..
Maar schijt jij niet dwars door de wc heen?![]()
Wil je graag aambeien ofzo? 
Nee, met poepen mag je geen druk zettenWil je graag aambeien ofzo?
![]()

Klisma gehad?Nouja toen ik laatst uit mijn kont aan het plassen was kwam het er toch aardig krachtig uit![]()
Daar ga je toch geen risico mee lopen.. dom dom dom
Bij twijfel lekker wegpleuren

Ja dat is ook weer zo. Voor meisjes van veertien ben je al snel buff natuurlijk.Waarom? Bang om zijn gains te verliezen hoeft ie toch niet te zijn![]()
Daar ga je toch geen risico mee lopen.. dom dom dom
Bij twijfel lekker wegpleuren

Waarom? Bang om zijn gains te verliezen hoeft ie toch niet te zijn![]()

En de toxines van die bacteriën?In principe bij 10 seconde op 75 graden zijn alle bacteriën dood.. dus als het goed ruikt is het good 2 go in mijn ogen
Ben normaal ook nooit ziek, was na een paar uur ook weer over![]()
En de toxines van die bacteriën?
Na onveilige seks even snel je pik afspoelen met 75 graden voor tien sec. Dan maken soa's als gonorroe en chlamydia ook geen kans!
xzywyizzzuyuzy heeft nooit onveilige sex, kans is kleiner dat 14 jarigen al veel vieze ziektes hebbenEn de toxines van die bacteriën?
Na onveilige seks even snel je pik afspoelen met 75 graden voor tien sec. Dan maken soa's als gonorroe en chlamydia ook geen kans!

xzywyizzzuyuzy heeft nooit onveilige sex, kans is kleiner dat 14 jarigen al veel vieze ziektes hebben![]()

En de toxines van die bacteriën?