XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Prima shape toch, je hoeft je met zo'n lichaam niet te schamen op het strand vind ik :thumbs:

Veel dieper gaan dan dit zou voor mij ook geen zin hebben. Moeilijk vasthouden door cravings naar eten.
Goede shape en erg fijne verhoudingen man!

zeer mooi fysiek! ideaale shape om deze zomer door te brengen!

Ik verklaar de cut bij deze voor geëindigd. Niet echt diep gegaan ofzo (lees: helemaal niet), maar vind het goed voor nu.

IMG-20180520-WA0004~2.jpeg
Hoeft ook niet! Top shape dit!

Wauw, bedankt allemaal!

Zelf niet zo heel tevreden met m'n shape, althans heb véél droger gestaan maar na het switchen naar PL is dit niet nuttig meer en door privé gebeuren ook niet de motivatie om diep te cutten.

Wauw, bedankt allemaal!

Zelf niet zo heel tevreden met m'n shape, althans heb véél droger gestaan maar na het switchen naar PL is dit niet nuttig meer en door privé gebeuren ook niet de motivatie om diep te cutten.
Nette shape hoor. Hoe kan je hier nou niet tevereden mee zijn? :scratch: Je hebt flinke lats ook zo te zien onder je oksels :)

Wauw, bedankt allemaal!

Ja maar toen was je er ook veel beter mee bezig en meer op gericht. Niet te vergelijken. Prima mooie shape zo.

Nu :piggy: worden

Wauw, bedankt allemaal!

Kut bigorexia!

Wauw, bedankt allemaal!

Dit is juist een erg goeie shape zo. Als je nog droger staat blijft er zeker in kleding maar weinig over. Aders over je buik is hartstikke leuk, maar als je er in je t-shirtje als een skinny bastard uitziet is dat toch ook niks? Iets hoger BF% en voldoende spiermassa is de beste look voor een natty imho.

Dit is juist een erg goeie shape zo. Als je nog droger staat blijft er zeker in kleding maar weinig over. Aders over je buik is hartstikke leuk, maar als je er in je t-shirtje als een skinny bastard uitziet is dat toch ook niks? Iets hoger BF% en voldoende spiermassa is de beste look voor een natty imho.
Helemaal mee eens. Allereerst vind ik een realistisch vetpercentage veel mooier dan helemaal uitgehongerd, maar zo heb je ook nog enigszins energie voor je trainingen.

• Like
Waarderingen: 040B
Terug
Naar boven