AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

De serieuze mensen zijn bij ons vaak ver te zoeken. Mensen die alleen maar 10kg schijven gebruiken zodat de hele stang vol hangt dat is natuurlijk veel stoerder. Of de triceps cable extension filmen want dat is wel tof als 40/50 jarige tokkie.

Ik kan wel even doorgaan dat soort mensen jaag ik altijd zo snel mogelijk weg.

Ik snap en deel die frustratie wel. Enigszins vergelijkbaar: we hebben zo'n freeweight legpress met supergunstige hefboom. Het gevolg is dat iedereen minstens 12 schijven van 20 kg op dat ding gooit, terwijl ze op zo'n machine struggelen met 150. Die 20 kg schijven zijn dan bezet en rest moet dan maar uitzoeken hoe ze hun bench/squat/deadlift gaan doen. Superasociaal.

Sinds ik van 10 tot 11 uur 's avonds train heb ik van al het eerdergenoemde nooit meer last.

Ik vraag gewoon altijd even hoe lang ze nog denken bezig te zijn / hoeveel setjes ze moeten en dan kom ik wat later weer terug.
Zo lastig is dat toch niet? :p

Niet iedereen waardeert het, krijg soms wel wat kut opmerkingen terug maargoed, kneusjes heb je er altijd tussen zitten.

Waar hebben jullie allemaal last van joh..

Als ik langs de apparaten en machines loop vragen ze allemaal spontaan aan
mij of ik hem wil gebruiken

:jk:

Veel te massaal, wij wonen zelf in een dorpje met < 4.000 inwoners.. Omdat..
Dat is pas middle of nowhere :p
Woon zelf nu overigens niet meer in Brunssum maar in Hoensbroek, zou denk ik nooit verder dan 10 min van mijn gym gaan wonen. Heb al veel gyms geprobeerd maar zijn maar bar weinig waar ik echt mijn ding kan doen. Basic fit valt sowieso al af dan.

• Like
Waarderingen: Vonk
Had ik maar een basic fit/f4f in het zelfde dorp als waar ik woon..

• Like
Waarderingen: Vonk
Had ik maar een basic fit/f4f in het zelfde dorp als waar ik woon..
JD-27-512.png

Huidige beetje bloated avondshape. Beetje twijfels of dit al goed genoeg is om op te bulken, hier maar ff checken gezien mijn vertiefte zelfbeeld.

IMG_20180513_192850.jpg

Laatst bewerkt:
Prima start voor een bulk!

ik zou die love handles er nog even afcutten hoor

Heb je je baard gescheerd @Sanca? :roflol:

Oh nvm verkeerde mod, herkende je niet zonder ogen :trollface:

Terug
Naar boven