MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Huidige beetje bloated avondshape. Beetje twijfels of dit al goed genoeg is om op te bulken, hier maar ff checken gezien mijn vertiefte zelfbeeld.

IMG_20180513_192850.jpg

Waarom eerst cutten en dan bulken?

Ben ik de enige die het niet begrijpt dat mensen met zo een headset trainen..
Mijn kop zou in de fik staan van de warmte!
Ik heb lang met oordopjes getraind, maar al 5 stuks versleten; iedere keer gaan die dingen kapot of loop ik ermee te kutten. Dus afgelopen weekend eindelijk een headset aangeschaft, met noise cancelling. Die paupermuziek, zoals 538, die in de gym opstaat hoef ik niet te horen en ik krijg bovendien een lekkere pomp van stevige muziek. Daarnaast loopt bij ons in de gym zo'n man rond die tegen iedereen 5 kwartier in een uur lult. Tegen mij begint ie altijd de wedstrijden uit alle Europese voetbalcompetities van het afgelopen weekend te evalueren, ondanks dat het mij geen reet boeit. Nu ben ik van dat gezeik af en kan ik gefocust trainen.

Gewoon meedoen inderdaad :) Of ze nou willen of niet ;)
Ook nooit problemen mee. Laatst kwam Roy Meyer, olympisch zwaargewicht judoka, naar me toe. Hij zei, ik heb niet zo veel tijd, kunnen we samen squatten. Ik zeg: prima, maar dan moeten we wel wat loaden/deloaden ben ik bang. Hij zegt: geen probleem. Squatte gewoon ff 270 kg, wat een beest. :bow:
Heb je je baard gescheerd @Sanca? :roflol:

Oh nvm verkeerde mod, herkende je niet zonder ogen :trollface:
Gescheerd? Wat is dat?

Ik vroeg me af wat (in dit geval: waarom eerst cutten?) je moet voor het bulken.

Je begint met cutten of bulken afhankelijk van waar je begint als beginner. Vervolgens is het continue een afweging maken tussen vet percentage en spiermassa of je gaat cutten of bulken. Dus in principe is er geen maatstaaf voor behalve als je net begint.. ja oké boven de 15 procent cutten en onder de 8 procent bulken zou een richtlijn kunnen zijn.

Dan wacht je toch gewoon die ene set, dat kan nooit lang duren. Ik ga soms ook gewoon even stretchen of pull-ups doen om te tijd te doden, word je nooit slechter van.
Het grappige is vooral dat de gemiddelde persoon in de gym maar wat doet en toevallig 'nog 1 setje' moet

Het grappige is vooral dat de gemiddelde persoon in de gym maar wat doet en toevallig 'nog 1 setje' moet
Klopt, maar het maakt mij geen reet uit dat ze niet serieus trainen. Als dat betekent dat ze rap klaar zijn, hoef ik niet lang te wachten of iets anders te gaan doen. :D

Huidige beetje bloated avondshape. Beetje twijfels of dit al goed genoeg is om op te bulken, hier maar ff checken gezien mijn vertiefte zelfbeeld.

IMG_20180513_192850.jpg
Ik zou willen dat ik dit als eindfoto voor de contest in kon leveren! Topshape

Terug
Naar boven