- Waardering
- 15.908
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrouwen in de gym moeten toch ook wat te zien hebben![]()

gewoon mijn mening
. Overigens moet iedereen doen waar hij/zij zich goed bij voelt. Als je graag in je onderbroek in de gym rondloopt heb ik daar weinig last van.Fair enough , uiteindelijk kom je er voor jezelf. Zie mensen in de gekste apen pakjes in de sportschool maar zal er niet wakker van liggengewoon mijn mening. Overigens moet iedereen doen waar hij/zij zich goed bij voelt. Als je graag in je onderbroek in de gym rondloopt heb ik daar weinig last van.
godver

Misschien niet persé een witte maar als je een goede reet hebt en in een legging je legday doet zullen weinig vrouwen hun ogen er vanaf kunnen houden.Denk dat een poll onder vrouwen maar weinig animo kent voor de optie; wij willen graag meer mannen in de gym met een witte legging![]()
"Kijken met de handjes op de rug!!"Misschien niet persé een witte maar als je een goede reet hebt en in een legging je legday doet zullen weinig vrouwen hun ogen er vanaf kunnen houden.

Denk dat een poll onder vrouwen maar weinig animo kent voor de optie; wij willen graag meer mannen in de gym met een witte legging![]()
Heb er ook 1 in de gym die in legging traint maar kan er echt niet aan wennen.
Misschien niet persé een witte maar als je een goede reet hebt en in een legging je legday doet zullen weinig vrouwen hun ogen er vanaf kunnen houden.

Ik ook niet...…… ziet er debiel uit natuurlijk...Misschien niet persé een witte maar als je een goede reet hebt en in een legging je legday doet zullen weinig vrouwen hun ogen er vanaf kunnen houden.
Ik ook niet...…… ziet er debiel uit natuurlijk...
Dat jij je zelf knap vindt wil niet zeggen dat iedere vrouw dat óók maar moet vinden hé LOL.. Misschien heb je wel een enorme kut kop.. Dat is iets wat niemand van zichzelf weet he... En juist zo'n uitstraling zou voor een vrouw wel eens een enorme afknapper kunnen zijn.
Ja jij hebt toch wel meer viezige trekjes ook

Doe mij dan maar een roze. Als we dan toch verdekt voor fl**ker willen gaan moeten we ook maar direct uit de kast komen
Ja jij hebt toch wel meer viezige trekjes ook
Ik vind het echt smerig hoor![]()