MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Een legging kan alleen niet als je jezelf een onzeker faggotje voelt waardoor je je schaamt.

• Like
Waarderingen: Vonk
gewoon mijn mening :D. Overigens moet iedereen doen waar hij/zij zich goed bij voelt. Als je graag in je onderbroek in de gym rondloopt heb ik daar weinig last van.
Fair enough , uiteindelijk kom je er voor jezelf. Zie mensen in de gekste apen pakjes in de sportschool maar zal er niet wakker van liggen

1 day out Emporium:roflol::D

IMG_9254.jpg
godver drool:

In de jaren 1980 trainde ik vaak in een wollen trui en een ruimzittende spijkerbroek, maar dat is volgens sommigen ook niet in orde.

• Like
Waarderingen: Vonk
Denk dat een poll onder vrouwen maar weinig animo kent voor de optie; wij willen graag meer mannen in de gym met een witte legging :o
Misschien niet persé een witte maar als je een goede reet hebt en in een legging je legday doet zullen weinig vrouwen hun ogen er vanaf kunnen houden.

Denk dat een poll onder vrouwen maar weinig animo kent voor de optie; wij willen graag meer mannen in de gym met een witte legging :o

Heb er ook 1 in de gym die in legging traint maar kan er echt niet aan wennen.
Achterkant zoals @wovano zegt prima om dan naar te kijken maar zn zaakje hoef ik niet zo zien zitten.

Daar word ik dan weer niet ongemakkelijk van :wanker:

Misschien niet persé een witte maar als je een goede reet hebt en in een legging je legday doet zullen weinig vrouwen hun ogen er vanaf kunnen houden.

Nou ik weet niet waar jij traint en wat voor vrouwen daar komen, oh wacht Haefland was het toch? :D

Ik ook niet...…… ziet er debiel uit natuurlijk...
Dat jij je zelf knap vindt wil niet zeggen dat iedere vrouw dat óók maar moet vinden hé LOL.. Misschien heb je wel een enorme kut kop.. Dat is iets wat niemand van zichzelf weet he... En juist zo'n uitstraling zou voor een vrouw wel eens een enorme afknapper kunnen zijn.

Ik ook niet...…… ziet er debiel uit natuurlijk...
Dat jij je zelf knap vindt wil niet zeggen dat iedere vrouw dat óók maar moet vinden hé LOL.. Misschien heb je wel een enorme kut kop.. Dat is iets wat niemand van zichzelf weet he... En juist zo'n uitstraling zou voor een vrouw wel eens een enorme afknapper kunnen zijn.

Ik draag dat ook. in het zwart.

Doe mij dan maar een roze. Als we dan toch verdekt voor fl**ker willen gaan moeten we ook maar direct uit de kast komen

Terug
Naar boven