AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Fair enough , uiteindelijk kom je er voor jezelf. Zie mensen in de gekste apen pakjes in de sportschool maar zal er niet wakker van liggen

Ik weet niet hoe het met jou zit. Maar ik train voornamelijk voor de vrouwtjes. En ik wil niet door een spetter gezien worden in mijn strakke witte legging, al zit die nog zo lekker en al is mijn kontje nog zo strak daarin.

Ik weet niet hoe het met jou zit. Maar ik train voornamelijk voor de vrouwtjes. En ik wil niet door een spetter worden in mijn strakke witte legging, al zit die nog zo lekker en al is mijn kontje nog zo strak daarin.

Mooi samengevat :roflol:

Omdat fitgirl training dus ook poging tot fitgirl selfie.

IMG_20180525_125354_698000.jpg

Poeh toch wel onwennig zo’n strakke legging, word er beetje onzeker van.

Prima bips wel

Ik weet niet hoe het met jou zit. Maar ik train voornamelijk voor de vrouwtjes. En ik wil niet door een spetter gezien worden in mijn strakke witte legging, al zit die nog zo lekker en al is mijn kontje nog zo strak daarin.

Ik trainde nooit en zal ook nooit voor een andere trainen. :D

Nee, legging is echt een no-go. Maar goed, als je zoiets wilt dragen doe je dat toch lekker :laugh::windup:

• Like
Waarderingen: Vonk
Een legging zit gewoon chil. Kan me eerlijk gezegd geen cardio-sessie voorstellen zonder legging, teveel geschuur aan de binnenkant van mijn benen.

Fair enough , uiteindelijk kom je er voor jezelf. Zie mensen in de gekste apen pakjes in de sportschool maar zal er niet wakker van liggen
Klopt, en het feit dat ik o.a. wielrenners uitzonder is omdat ik 1x in gewone broek een paar uur op de wielrenfiets heb gezeten, nog nooit zulke blauwe ballen en schrale aars gehad, daar is een beetje SM niets bij. :huilen:

Klopt, en het feit dat ik o.a. wielrenners uitzonder is omdat ik 1x in gewone broek een paar uur op de wielrenfiets heb gezeten, nog nooit zulke blauwe ballen en schrale aars gehad, daar is een beetje SM niets bij. :huilen:
Ligt niet aan je broek maar aan je zadel
p.s wielrenners hebben kleine ballen

Vind een legging, mits je geen balharen kan tellen, niet verkeerd eruit zien. Dan heeft zwart/camo al wel snel de voorkeur.

Terug
Naar boven