- Waardering
- 1.759
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 125kg
Mr. Zwoel
Mooie prestatie kerel, op jouw leeftijd, niets dan respect! Ik was met heel andere dingen bezig toen![]()
En nog steeds geen GF momenteel, feelsbadman
(just kidding, geniet nu even veel teveel van m'n vrijheid)Ja tuurlijk, bijna niemand van mijn leeftijd die ik ken is full dedicated (eten tracken, via een schema 6 tot 7 dagen trainen, minimaal 8 uur slaap per nacht) bezig in de gym.
De meesten kutten maar wat aan, volgen geen schema, eten troep, roken en zuipen zich helemaal verrot in het weekend. En daar is echt niks mis mee en ik neem het mensen ook echt niet kwalijk. Ik laat het echter even voor wat het is omdat ik denk aan 'the greater good'.
Tuurlijk ga ik wel eens uit en drink wel eens, maar in veel mindere mate. Toen ik begon heb ik alcohol ook een jaar gelaten voor wat het is.
Maar ja, daar komt het... en dit is waar ik ook zo slecht tegen kan.
Diezelfde mensen van mijn leeftijd, gaan wel naar de sportschool onder de gedachte om ook zo mooi/gespierd/groot te worden. Maar naast het trainen laten ze er verder niks voor, ze tracken hun eten niet en zuipen zich gemakkelijk een flink promillage, elk weekend weer. Oftewel, ze trainen bijna voor niks.
Dan gaan ze eens een poosje, net als ik, ook 6 dagen in de week... maar er gebeurt niet zoveel.
En voor je het weet word jij voor van alles en nog uitgemaakt, dat je de grootste troep gebruikt, dat je geen leven hebt etc etc.. omdat het hun niet lukt
Allemaal haat en jaloezie natuurlijk.. maar je wordt wel op een soort plekje gezet dat mensen een afkeer tegen je gaan hebben. Helaas heb ik dit al veel te vaak mee gemaakt, zelfs op stagegesprekken toe.
In het begin lach je er nog om, de comments van 'ja die gast zit aan de anabolen' maar na een tijdje begin ik het echt zielig te vinden.
Tuurlijk ben ik flink in het voordeel met mijn genen, maar ik werk er alsnog keihard voor, en laat er een hoop dingen voor vallen. Maar dat wordt helaas niet gezien. Het is een 24/7 iets, en trainen is er maar een klein onderdeel van.
Sorry voor dit jankbericht, maar ik moest dit gewoon even kwijt. Ik heb namelijk net weer een soortgelijke situatie meegemaakt in de gym.
Laatst bewerkt:

.
. En dan die haarlijn op instagram.