MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik ben na iedere maaltijd anabool. Dat zeg ik ook tegen collega's, die dan reageren met: "Waaaat? Gebruik je anabowlen?" "Nee, hoezo?".

Ik heb ook altijd diepe inhammen gehad en heb nooit anabolen gebruikt. Ik wil me verder niet mengen in het debat omdat het me echt geen moer kan schelen :P

Inderdaad precies hetzelfde bij mij al vanaf m'n 20-21e. Ken ook mensen die al beginnend kaal werden voor hun 20e. Dat het hier als argument voor roids gebruikt wordt is compleet belachelijk. Daarbij ervaart niet iedereen haaruitval na AAS gebruik. Als mensen iemand voor niet natty uitmaken dienen ze wel met duidelijke redenen te komen, niet met halve argumenten en aannames.

Inderdaad precies hetzelfde bij mij al vanaf m'n 20-21e. Ken ook mensen die al beginnend kaal werden voor hun 20e. Dat het hier als argument voor roids gebruikt wordt is compleet belachelijk. Daarbij ervaart niet iedereen haaruitval na AAS gebruik. Als mensen iemand voor niet natty uitmaken dienen ze wel met duidelijke redenen te komen, niet met halve argumenten en aannames.
20 kg spiermassa in 3 maanden.

Begrijpelijk hoor, voor mij overigens overtuigend natty ;) door de jaren heen heb ik wel de kenmerken leren herkennen en je hebt los van een jaloersmakend fysiek geen enkel van die kenmerken. Dus ene oor in en andere oor uit, zelf weet je wel beter!

Die striae heb je niet gezien? Als je jouw eerste zin letterlijk opvat, staat er trouwens: de kenmerken [van een natty].

Voor mij zijn er meer tekenen dat hij niet gebruikt dan wel.

- vasculariteit ontbreekt, zeker op zo’n laag vp
- acne is nergens te bekennen, ik ken niemand die kuurt en acne vrij is
- spiergroepen die het meest androgeen gevoelige receptoren hebben lopen nergens voor bij hem

Anyway, van mij krijgt hij het voordeel van de twijfel, zelfs met zulke gains in korte tijd.

Niemand kan verder ook ontkrachten dat hij weet waar hij mee bezig is en wellicht tot een zeer klein groepje mensen in de wereld behoort met uitzonderlijke genen. Icm zijn dedicatie op gebied van voeding, training als ook zijn leeftijd maakt dit alles gewoon zeer goed mogelijk in mijn ogen.

Maar iedereen heeft recht op zijn of haar bedenkingen natuurlijk ;)

Voor mij zijn er meer tekenen dat hij niet gebruikt dan wel.lfs van die van Lan

- vasculariteit ontbreekt, zeker op zo’n laag vp
- acne is nergens te bekennen, ik ken niemand die kuurt en acne vrij is
- spiergroepen die het meest androgeen gevoelige receptoren hebben lopen nergens voor bij hem

Anyway, van mij krijgt hij het voordeel van de twijfel, zelfs met zulke gains in korte tijd.

Niemand kan verder ook ontkrachten dat hij weet waar hij mee bezig is en wellicht tot een zeer klein groepje mensen in de wereld behoort met uitzonderlijke genen. Icm zijn dedicatie op gebied van voeding, training als ook zijn leeftijd maakt dit alles gewoon zeer goed mogelijk in mijn ogen.

Maar iedereen heeft recht op zijn of haar bedenkingen natuurlijk ;)

Op zijn oude foto's heeft hij naast enorme striae, ook grote vasculariteit in de font delts en outer pecs en heeft hij overontwikkelde delts en rugspieren... Tegenwoordig ziet hij er wel mooi uitgebalanceerd uit en ligt hij, niet geheel onterecht, voor in de wedstrijd.

Beetje blessed met goeie abs en insertions, en het lijkt op een laag vet percentage al snel heel wat. Moet prima natty kunnen..

Op zijn oude foto's heeft hij naast enorme striae, ook grote vasculariteit in de font delts en outer pecs en heeft hij overontwikkelde delts en rugspieren... Tegenwoordig ziet hij er wel mooi uitgebalanceerd uit en ligt hij, niet geheel onterecht, voor in de wedstrijd.

Ik gebruik al meer dan 5 jaar en heb nergens striae, ik ben dan ook nooit 20kg in 3 maanden gegroeid, hetgeen natuurlijk de reden is dat hij striae heeft gekregen.

Anyway, het doet er in the end niks toe toch, die gozer heeft een topfysiek en dat op die leeftijd vind ik bewonderenswaardig! De rest is in onze sport bijzaak imo :)

Zeker terechte nummer 1 in dit deelnemersveld!

Met haarlijn bedoelde ik trouwens dat hij op vorige foto's minder haar lijkt te hebben dan nu. Van de roids afgestapt :trollface:

Ik gebruik al meer dan 5 jaar en heb nergens striae, ik ben dan ook nooit 20kg in 3 maanden gegroeid, hetgeen natuurlijk de reden is dat hij striae heeft gekregen.

Anyway, het doet er in the end niks toe toch, die gozer heeft een topfysiek en dat op die leeftijd vind ik bewonderenswaardig! De rest is in onze sport bijzaak imo :)

Zeker terechte nummer 1 in dit deelnemersveld!

Dat is allemaal waar, ik sta nu ook voor die Wesley Vissers te juichen terwijl hij vroeger op dit forum graag voor natty doorging. Vind het allemaal alleen een beetje sneu voor de echte natties zoals Skater Marvin.

Dat is allemaal waar, ik sta nu ook voor die Wesley Vissers te juichen terwijl hij vroeger op dit forum graag voor natty doorging. Vind het allemaal alleen een beetje sneu voor de echte natties zoals Skater Marvin.

Maar natty is relatief.. Clenbuterol, ephedrine, yohimbe etc. Daar weet Marvin ook alles van :p

Maar natty is relatief.. Clenbuterol, ephedrine, yohimbe etc. Daar weet Marvin ook alles van :p
Daar is in ieder geval nog geen spier mee opgebouwd. Maar ga ik niet ontkennen..

Dit jaar geen clen overigens..

Vind het ook wel grappig dat er iets gezegd was als dat ik goede genen had voor de sport..hell no!:roflol:

Daar is in ieder geval nog geen spier mee opgebouwd. Maar ga ik niet ontkennen..

Dit jaar geen clen overigens..

Vind het ook wel grappig dat er iets gezegd was als dat ik goede genen had voor de sport..hell no!:roflol:

Sorry, maar in deze sport zijn "aesthetics" nog steeds belangrijk.

Aangezien dit het foto topic is en iedereen wel klaar is met deze discussie. Ik ben terug van vakantie en komende week start de begeleiding bij Jeffrey Latour. Time for some gains.

inb4 waarom is je shirt nog aan

20180728_225034.jpg

Terug
Naar boven