Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cindy je bent een topper! Als je tips wilt voor grote armen mag je me PM'en.
Thanks had nog niet gefapt vandaag.
Damn.
Jij kunt wel tips gebruilen voor grot tietuCindy je bent een topper! Als je tips wilt voor grote armen mag je me PM'en.
Klopt, kom maar door.
Ik hoor ook graag grote t**ten tips, ondanks zwaar bankdrukken en flys groeien ze niet.
Ik hoor ook graag grote t**ten tips, ondanks zwaar bankdrukken en flys groeien ze niet.
Kan je nog iets specifieker zijn? Zelf doe ik eigenlijk alleen dumbbell flys als isolatie oefening.
Kan je nog iets specifieker zijn? Zelf doe ik eigenlijk alleen dumbbell flys als isolatie oefening.
Vooral machines chest press enzo eventueel bench press in een Smith machine
(bayeisan) cable fly. Cables zijn in dit geval zoveel meer bang for your buck dan dumbells.Kan je nog iets specifieker zijn? Zelf doe ik eigenlijk alleen dumbbell flys als isolatie oefening.
Niks voor betaald hoorBuy-asian..
Gewoon leren goed je borst aan te spannen..dus niet enkel als een mong**l gewichten verplaatsen...
Maar voel veruit de dikste contractie van alle fly variaties. En als iets wel goed developed is bij mij is het m'n borst.