AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Jezus :heart::D

Ik hoor ook graag grote t**ten tips, ondanks zwaar bankdrukken en flys groeien ze niet.

Meer isolatie oefeningen werkte bij mij

Kan je nog iets specifieker zijn? Zelf doe ik eigenlijk alleen dumbbell flys als isolatie oefening.

Vooral machines chest press enzo eventueel bench press in een Smith machine

Alleen oefening selectie gaat niet t verschil maken; enige verschil tussen barbells, dumbbels, kabels en machines is de krachtcurve en de lengte waarop de spier getraind wordt. Als je geen groei zit is of je oefening selectie echt HEEL kut, maar lijkt me eerder dat je je volume en andere variabelen niet goed manipuleert.

Kan je nog iets specifieker zijn? Zelf doe ik eigenlijk alleen dumbbell flys als isolatie oefening.
(bayeisan) cable fly. Cables zijn in dit geval zoveel meer bang for your buck dan dumbells.
maxresdefault.jpg

Buy-asian..

Gewoon leren goed je borst aan te spannen..dus niet enkel als een mong**l gewichten verplaatsen...

Buy-asian..

Gewoon leren goed je borst aan te spannen..dus niet enkel als een mong**l gewichten verplaatsen...
Niks voor betaald hoor :p Maar voel veruit de dikste contractie van alle fly variaties. En als iets wel goed developed is bij mij is het m'n borst.

Terug
Naar boven