MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Gelukkig maar, want in veel gevallen slaat de nuance nergens op..

Al zie ik wel op @Jwdoetookmee zijn IG dat hij van training bijna 'rocketscience' aan het maken is, maar de basis blijft..leer je spier aan te spannen..ongeacht welke spiergroep..
dat is de basis inderdaad; maar met alleen de basis ga je niet verder komen dan een basis fysiek.
Wat dat basis fysiek is verschilt per persoon, de een heeft meer mazzel dan de ander. Maar als je echt tot je potentie wil komen, un-enhanced of enhanced, dan zal je echt wel verder moeten kijken dan 'leer je spier aanspannen'

Buy-asian..

Gewoon leren goed je borst aan te spannen..dus niet enkel als een mong**l gewichten verplaatsen...

Ja, nee, ik voel mijn borst juist heel goed bij bankdrukken en flys en heb er ook het meeste DOM aan van alle spieren, maar het is (en was) met grote afstand mijn slechtst ontwikkelde spiergroep. Ik ken ook niemand met een benchpress van mijn niveau met zulke slechte borstspieren als ik.

Blijft bijzonder hoeveel verschil er is tussen ieder.

Zelfs toen ik onderv... oh nee ;-), super skinny was, had ik definitie bij mijn borst.

Nu is iedereen jelly op mijn borst. Ging vanzelf. Enige wat ik doe is BP, zowel incline als normaal.

Kuiten nog steeds niet verder na 5 jaar though. :-)

West-afrikaanse genetics.

Wie heeft tips voor goede kuiten, gaat nergens over. High reps, low reps. Ik pak ze al maandenlang 2x per week. :-(

Laatst bewerkt:
Ja, nee, ik voel mijn borst juist heel goed bij bankdrukken en flys en heb er ook het meeste DOM aan van alle spieren, maar het is (en was) met grote afstand mijn slechtst ontwikkelde spiergroep. Ik ken ook niemand met een benchpress van mijn niveau met zulke slechte borstspieren als ik.

Gewichten die je drukt zeggen ook niets...........

Er kunnen 2 atleten op een podium staan, van de ene zou je (mogelijk) denken: Sooh dia zal wel aardig wat kunnen pushen.
In waarheid pusht die misschien nog wel minder als de atleet met de minder ontwikkelde borst.

Geen idee, maar zit niets aan.

C33F3C9D-6C98-41DC-AA5B-674135DAE471.jpeg

A93B7037-0E49-4FCA-8AC6-59F2851F5FDF.jpeg

Ja want jouw trainingstechnieken en schema's leveren duidelijk veel meer op dan die van JW.

In be4 hij gebruikt AAS
En toch is dat laatste zo waar..wil je inderdaad meer bereiken zul je andere dingen moeten doen.

Maar het is gewoon stuitend hoe weinig mensen bijvoorbeeld bewust hun lats kunnen aanspannen..

Ik heb redelijk vooraan gestaan bij het uitdelen van de kuitgenen, maar bij mij werkt hoog volume en een hoge frequentie erg goed.

Damn.. bruh...

Show me the ways... wat doe je precies?

Je hebt wel weinig bot man, ik heb maar een klein stukkie wat kan groeien.
Sowieso wel goede genen maar door 3x per week kuiten te doen (bij voorkeur niet na quads of hams omdat na legday mijn benen te uitgeput zijn) zijn ze nog wat extra gegroeid.

Blijft bijzonder hoeveel verschil er is tussen ieder.

Zelfs toen ik onderv... oh nee ;-), super skinny was, had ik definitie bij mijn borst.

Nu is iedereen jelly op mijn borst. Ging vanzelf. Enige wat ik doe is BP, zowel incline als normaal.

Kuiten nog steeds niet verder na 5 jaar though. :-)

West-afrikaanse genetics.

Wie heeft tips voor goede kuiten, gaat nergens over. High reps, low reps. Ik pak ze al maandenlang 2x per week. :-(
Hoeveel oefeningen en fatsoenlijke werksets doe je per training, en hoeveel effectieve time under tension?

Terug
Naar boven