Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Hoeveel oefeningen en fatsoenlijke werksets doe je per training, en hoeveel effectieve time under tension?

Standing raises en seated, 2x per week.

3 sets tot failure. Time under tension..... hmmmmm... daar hou ik niet echt rekening mee eerlijk gezegd. Ik hou ze niet express even vast boven ofzo.

En toch is dat laatste zo waar..wil je inderdaad meer bereiken zul je andere dingen moeten doen.

Maar het is gewoon stuitend hoe weinig mensen bijvoorbeeld bewust hun lats kunnen aanspannen..
Jij kan zonder AAS ook echt veel verder komen dan je nu bent. Heeft nu (nog) niks te maken met wel of geen gear, maar des te meer met geen andere aanpak willen/kunnen proberen en bij methodes blijven die duidelijk niet (meer) werken.
Of dat je doel is is het 2e; het zal meer tijd kosten om dingen uit te zoeken, of meer geld omdat je een coach neemt; Als meer progressie niet het doel is is dat helemaal prima uiteraard, dit is geen aanval naar je huidige fysiek of mindset of wat ook.

Standing raises en seated, 2x per week.

3 sets tot failure. Time under tension..... hmmmmm... daar hou ik niet echt rekening mee eerlijk gezegd. Ik hou ze niet express even vast boven ofzo.
Als je borst niet zou groeien, zou je het dan ook laten bij 6 werksets per training, alle 6 tot falen?

Nondetju, hoe kom je aan zoveel volgers man :eek:???:p

Low incline bench press of low decline bench press deed voor mij het meest

Gewichten die je drukt zeggen ook niets...........

Er kunnen 2 atleten op een podium staan, van de ene zou je (mogelijk) denken: Sooh dia zal wel aardig wat kunnen pushen.
In waarheid pusht die misschien nog wel minder als de atleet met de minder ontwikkelde borst.

Toch wel, met name bij de oefening bankdrukken bestaat er een zeer duidelijke correlatie tussen het gewicht dat kan worden gedrukt en de omvang van de borstspieren. En uit eigen ervaring ken ik ook "bankdrukkertjes" die eigenlijk alleen maar goeie pecs hebben.

3 tal weken minder dedicated/reis/verlof
En nu sinds een weekje terug aan het knallen, dieet is nog niet 100% maar da's de nasleep van het verlof.

88kg atm en harig sorry :D
received_1923009427737994.jpeg

Meer isolatie oefeningen werkte bij mij

Pindakaas smeren en er tegen praten

Kan je nog iets specifieker zijn? Zelf doe ik eigenlijk alleen dumbbell flys als isolatie oefening.

(bayeisan) cable fly. Cables zijn in dit geval zoveel meer bang for your buck dan dumbells.

Buy-asian..

Gewoon leren goed je borst aan te spannen..dus niet enkel als een mong**l gewichten verplaatsen...

Ja want jouw trainingstechnieken en schema's leveren duidelijk veel meer op dan die van JW.

In be4 hij gebruikt AAS

Ik heb redelijk vooraan gestaan bij het uitdelen van de kuitgenen, maar bij mij werkt hoog volume en een hoge frequentie erg goed.

voor diegenen die het interessant vinden, de komende periode zal ik artikelen toewijden aan dit soort vraagstukken op xxl nutrition.
Hier is de 1e. Voor vragen of opmerkingen rondom het artikel wil ik jullie vragen de reply knop onder het artikel te gebruiken (die via facebook zegmaar)

Op die manier kan iedereen meelezen, mocht er een discussie tot gang komen, en is verdere uitleg voor iedereen te lezen, ook buiten het forum om.

https://blog.xxlnutrition.com/is-een-herhaling-gewoon-een-herhaling/

Nondetju, hoe kom je aan zoveel volgers man :eek:???:p

Heb nooit volgers gekocht, zonde van de centen aangezien ik te weinig met insta doe; volgers kopen doen vooral de mensen die van die sponsorship deals hebben met merken of supplementlijnen; i got none of those.
Richt me vooral op NL markt tegenwoordig, hoop dat het daar wat meer gaat leven, en wat meer leven in deze scene te blazen rond kennis etc.

Vind t bodybuild-science wereldje zo dood de laatste jaren. Overall consensus tegenwoordig is 'alles werkt en niks werkt beter dan iets anders dat ook werkt dus doe maar gewoon wat'.

Zonde.

Heb nooit volgers gekocht, zonde van de centen aangezien ik te weinig met insta doe; volgers kopen doen vooral de mensen die van die sponsorship deals hebben met merken of supplementlijnen; i got none of those.
Richt me vooral op NL markt tegenwoordig, hoop dat het daar wat meer gaat leven, en wat meer leven in deze scene te blazen rond kennis etc.

Vind t bodybuild-science wereldje zo dood de laatste jaren. Overall consensus tegenwoordig is 'alles werkt en niks werkt beter dan iets anders dat ook werkt dus doe maar gewoon wat'.

Zonde.

Wil niet haten maar je hebt wel iets gedaan voor die volgers naast hashtags, je krijgt misschien een simpele 300 likes op je foto's terwijl je 30k volgers hebt. Of je zit nu te liegen of je hebt een bot of iets dergelijks gebruikt :D. Niet om te haten though.

Mensen met sponsordeals kopen ook geen volgers, zo werkt dat niet. Wanneer je sponsordeals wilt gaan de bedrijven kijken naar je engagement met je volgers en niet het aantal volgers. Iemand met 20k volgers en engagement van 50% zal eerder goeie sponsordeals krijgen dan iemand met 100k volgers en 5% engagement. Er zitten hier en daar beginners tussen die nog volgers kopen maar dit zijn vaak mensen zonder verstand van deze niche van social media, ook als ze dan een sponsordeal krijgen zijn dit beginnende bedrijfjes die niet weten wat ze doen. Daarnaast krijg je niet zo makkelijk veel volgers met een hoog engagement.

Wil niet haten maar je hebt wel iets gedaan voor die volgers naast hashtags, je krijgt misschien een simpele 300 likes op je foto's terwijl je 30k volgers hebt. Of je zit nu te liegen of je hebt een bot of iets dergelijks gebruikt :D. Niet om te haten though.

Mensen met sponsordeals kopen ook geen volgers, zo werkt dat niet. Wanneer je sponsordeals wilt gaan de bedrijven kijken naar je engagement met je volgers en niet het aantal volgers. Iemand met 20k volgers en engagement van 50% zal eerder goeie sponsordeals krijgen dan iemand met 100k volgers en 5% engagement. Er zitten hier en daar beginners tussen die nog volgers kopen maar dit zijn vaak mensen zonder verstand van deze niche van social media, ook als ze dan een sponsordeal krijgen zijn dit beginnende bedrijfjes die niet weten wat ze doen. Daarnaast krijg je niet zo makkelijk veel volgers met een hoog engagement.
beide niet, ben alleen een hele tijd na mn wedstrijd heel inactief geweest op instagram, wat mn interactie flink heeft gedrukt, en duurt weer flink lang om dat terug omhoog te krijgen; nu post ik de laatste tijd 1 a 2 posts per week maximaal, dus sta redelijk onderin bij de meeste in hun algoritme denk ik.
Heb deze account al flink wat jaartjes, waarvan de eerste jaren dagelijks actief; daar lift ik nu nog wat op mee.

Wat je zegt over het kopen van volgers, true. Maar je kan ook likes en comments kopen; maatje van me trekt op die manier goed wat sponsorgeld weg, alleen daar gaan wel wat centjes en ook tijd in zitten; en best veel verplichtingen qua post tijden etc. In principe kan je als je het handig speelt prima sponsor deals fixen zonder 1 echte volger te hebben.
ik heb daar geen zin in alleen; ook wel wat rondgezocht naar die bots enzo, maar dat gekloot allemaal met instellen en kosten maken trekt me niet.

Toch wel, met name bij de oefening bankdrukken bestaat er een zeer duidelijke correlatie tussen het gewicht dat kan worden gedrukt en de omvang van de borstspieren. En uit eigen ervaring ken ik ook "bankdrukkertjes" die eigenlijk alleen maar goeie pecs hebben.
Causerie of reverse causatie? Hebben mensen die veel drukken dikke pecs, of kan je veel drukken als je pecs goed ontwikkeld zijn?
Altijd voorzichtig zijn met interpretatie van data.

In mijn omgeving zie ik vooral mensen die sterk in bankdrukken die of dik zijn, of dikke triceps hebben.

Veel mensen drukken ook veel te smal naar mijn mening.

Druk je wel meer ja, maarja.

Terug
Naar boven