- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel mensen drukken ook veel te smal naar mijn mening.
Druk je wel meer ja, maarja.
Is dat sowieso het beste voor meer ontwikkelde borstspieren? De mijne zijn ook nooit echt goed onwikkeld. Ik probeer ook wel breed te nemen bij bench.Daarom pakken de meeste powerlifters hem ook op de maximaal toegestane breedte. Ze willen niet veel drukken maar gewoon goed ontwikkelde borstspieren.
Ik druk meestal zo smal dat mijn polsen tegen elkaar aan zitten, dan ben ik op mijn sterkst.

Causerie of reverse causatie? Hebben mensen die veel drukken dikke pecs, of kan je veel drukken als je pecs goed ontwikkeld zijn?
Altijd voorzichtig zijn met interpretatie van data.
Is dat sowieso het beste voor meer ontwikkelde borstspieren? De mijne zijn ook nooit echt goed onwikkeld. Ik probeer ook wel breed te nemen bij bench.
In mijn omgeving zie ik vooral mensen die sterk in bankdrukken die of dik zijn, of dikke triceps hebben.
(Zelf ben ik evolutiebioloog geweest en betrokken bij het ontwikkelen van statistische methodes om natuurlijke selectie aan te kunnen tonen.)
Doe je ook iets met de ontwikkeling van nieuwe medicijnen?
Maw hoe vroeger de pubertijd bereikt werd hoe sneller je dood gaat/ hoe hoger de kans erop?Nee, maar als voormalig evolutiebioloog denk ik wel dat veel medicijnen overbodig gaan worden als genetische manipulatie verder wordt ontwikkeld en toegepast. Veel langzame ontstekingsziektes, die tevens de voornaamste doodsoorzaken zijn (hart- en vaatziekten, kanker, COPD, Alzheimer) zijn namelijk bijverschijnselen van sterke natuurlijke selectie op vroege geslachtsrijpheid. (Dit werd vroeger antagonistische pleiotropie genoemd.)
Was inderdaad niet scherpDie van jou zijn nooit goed ontwikkelt juist omdat je wide grip bench gebruikt. Als je die zin nog eens goed doorleest merk je dat hij sarcastisch was, powerlifters geven namelijk niks om chest growth maar meer om leverages om zoveel mogelijk gewicht te kunnen tillen. Bij wide grip en een grote arch heb je namelijk veel minder range of motion waar je bij close grip juist veel meer range of motion pakt.
Naar mijn mening is bench press sowieso geen goeie oefening om je chest te ontwikkelen (verschilt erg per persoon) zou eerder oefening als deze doen: db squeeze press, db bench press of dips.

Maw hoe vroeger de pubertijd bereikt werd hoe sneller je dood gaat/ hoe hoger de kans erop?
Ik ga snel dood dusJa, in de biologie (levende wereld) heb je, om verschillende redenen, bijna altijd zogenaamde "trade offs". Mensen worden tegenwoordig ook zo oud, dat die nadelen, o.a. de genoemde dodelijke ziektes, zich steeds vaker openbaren. En de voordelen zijn in onze huidige samenleving ook niet meer echt wenselijk.

Pas maar op, straks ben je zo sterk sla je dwars door dingen heen.

Op dit forum zeggen ze dat als je grote spieren hebt je niet per se sterk bent![]()
Op dit forum zeggen ze dat als je grote spieren hebt je niet per se sterk bent![]()