Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Plate Loaded Leg Press, niet slecht voor een hotelgym. Goeie spiegel trouwens voor mensen die anoniem willen blijven. :P
IMG_20180927_082336.jpg

Massa wordt aan gewerkt. Bloedtoevoer is in ieder geval geen probleem. :P
IMG_20180927_085022.jpg

Voor het eerst ook even Front Squats gedaan en ging echt lekker, niet verwacht. Die houden we er in (additioneel, dus niet als vervanger van normale sq).

Laatst bewerkt:
Tegenwoordig 5x fullbody met een abc Split. A = squat b = leg extension en c = db split squat.

Eigenlijk m’n hele lifting carrière alleen squat op 5 reps gedaan met Progressive overload en leg extension.

:heart:

Deels ook wel veel angle hoor, qua omtrek zijn ze niet zo groot en m’n bodyweight zegt al helemaal ecto.
Je BW vind ik inderdaad niet super spectaculair, maar je benen. :heart: no homo!
Goeie rug en taper heb je ook, ik zou je kg's zwaarder schatten.

Plate Loaded Leg Press, niet slecht voor een hotelgym. Goeie spiegel trouwens voor mensen die anoniem willen blijven. :P
IMG_20180927_082336.jpg

Massa wordt aan gewerkt. Bloedtoevoer is in ieder geval geen probleem. :P
IMG_20180927_085022.jpg

Voor het eerst ook even Front Squats gedaan en ging echt lekker, niet verwacht. Die houden we er in (additioneel, dus niet als vervanger van normale sq).
Sick man die post contest veins! Je houdt jezelf goed droog daar:thumbs:

• Like
Waarderingen: BB_
Ik weet niet hoe frequent je sq per week, maar je zou drie keer kunnen doen waarvan 1x front sq en 2x back. Je zou zelfs ervoor kunnen kiezen om te spelen met volume/ intensiteit, front quat vind ik zelf lekker om 5jes mee te doen of 3tjes en dan een set of 6-8. Oefeningen als GHR, legpress, legcurls of welke je ook doet ter ondersteuning, met meer volume per set.

Ik weet niet hoe frequent je sq per week, maar je zou drie keer kunnen doen waarvan 1x front sq en 2x back. Je zou zelfs ervoor kunnen kiezen om te spelen met volume/ intensiteit, front quat vind ik zelf lekker om 5jes mee te doen of 3tjes en dan een set of 6-8. Oefeningen als GHR, legpress, legcurls of welke je ook doet ter ondersteuning, met meer volume per set.
Bedankt voor de tips.:thumb: Ik heb een prima schema en coach, dus daar schort het zeker niet aan. Front Squats doe ik normaal nooit, naar nu op vakantie train ik gewoon even vrij. Ik vind de Hack Squat bij Fox ook erg fijn. 3x per week benen trek ik niet, ik heb meer herstel nodig. Meestal heb ik 1 Squat exercise (5x5 of 10-10-5-5-3 in de bulk, in de cut bijv. 4x10), Leg Press, 2 hams oefeningen, leg ext. , lunges en 1 of 2 calf oefeningen).

3x per week benen trek ik niet, ik heb meer herstel nodig. Meestal heb ik 1 Squat exercise (5x5 of 10-10-5-5-3 in de bulk, in de cut bijv. 4x10), Leg Press, 2 hams oefeningen, leg ext. , lunges en 1 of 2 calf oefeningen).
Je hoeft ook niet 3x per week een hele benen training te doen. Een front squat is in principe bij elke training in te passen. Om mee te beginnen ook een prima opwarm oefening, voor een deadlift bijvoorbeeld. Bespreek het anders eens met je coach.

eerlijk gezegd als je 3x in de week sqaut gaat je lichaam zich er op aan passen ......die gewenning's periode is minder , maar de strenght gains zullen wel legit zijn

Frequentie omhoog --> volume omlaag.

Ik waardeer alle tips echt, maar had niet om advies gevraagd .:thumbup::thumbup:

Ik krijg coaching bij Fox met erg veel ervaring en 'stick to the plan'. Ik weet dat er meerdere wegen zijn die naar Rome leiden en dat meningen over en ervaringen met trainingsschema's verschillen (split, PPL), maar houd mij op dit moment event vast aan mijn begeleiding. Desondanks bedankt voor de tips, ik zal het puntje frequentie in ieder geval meenemen.

Frequentie omhoog --> volume omlaag.

Dit dus. Ik dacht ook altijd hardcore te zijn door 2 keer per week benen te trainen op 15 of 20 sets en vroeg me altijd af waarom er niet zoveel gebeurde. Toen ben ik UB/LB gaan trainen met 3 tot 5 echt zware werksets voor benen en ze schoten vooruit. En niet alle energie besteden aan opwarm sets. Draaide wel eens 20x120 bijvoorbeeld om op te warmen en stond daarna de rest van de training buiten adem haha.

Ik ga het zeker overwegen, want op een 4-daagse split of PPL boek ik niet veel vooruitgang. Wel blijf ik graag 6x p/w trainen.

Wel blijf ik graag 6x p/w trainen.
En dan 1x benen? Man met 6x per week moet er toch minimaal 2x.
Ik dacht ook altijd hardcore te zijn door 2 keer per week benen te trainen op 15 of 20 sets en vroeg me altijd af waarom er niet zoveel gebeurde. Toen ben ik UB/LB gaan trainen met 3 tot 5 echt zware werksets voor benen en ze schoten vooruit. En niet alle energie besteden aan opwarm sets. Draaide wel eens 20x120 bijvoorbeeld om op te warmen en stond daarna de rest van de training buiten adem haha.
Dat is inderdaad niet nodig, 15-20 sets van 1 herhaling kan maar "bodybuilders" (om het zo even te formuleren) hebben dikwijls de neiging om gigantische aantallen te reppen omdat er anders niet gegroeid zou kunnen worden. Of vijf oefeningen achter elkaar die elkaar vrijwel overlappen.

Uit onderstaande quote maakte ik eigenlijk op dat je 1x benen deed, of splits je onderstaande in 2 trainingen? Hoe dan ook ik begrijp dat je met 6x per week minimaal 2x benen aanpakt per week?
3x per week benen trek ik niet, ik heb meer herstel nodig. Meestal heb ik 1 Squat exercise (5x5 of 10-10-5-5-3 in de bulk, in de cut bijv. 4x10), Leg Press, 2 hams oefeningen, leg ext. , lunges en 1 of 2 calf oefeningen).
Deze week maandag en vandaag benen gedaan.
Jawel maar nu train je vrij. Of wijkt dat qua frequentie niet veel af. Gewoon benieuwd.

Bedankt voor de tips.:thumb: Ik heb een prima schema en coach, dus daar schort het zeker niet aan. Front Squats doe ik normaal nooit, naar nu op vakantie train ik gewoon even vrij. Ik vind de Hack Squat bij Fox ook erg fijn. 3x per week benen trek ik niet, ik heb meer herstel nodig. Meestal heb ik 1 Squat exercise (5x5 of 10-10-5-5-3 in de bulk, in de cut bijv. 4x10), Leg Press, 2 hams oefeningen, leg ext. , lunges en 1 of 2 calf oefeningen).
Wat is de reden dat je in je cut meer volume gaat draaien?

Wat is de reden dat je in je cut meer volume gaat draaien?
Ik draai over de gehele training denk ik niet direct meer volume en maak niet zelf mijn schema's. In principe wilde ik hier ook geen info delen om vragen te voorkomen en ivm afspraken met mijn coach. Ik weet nog niet achter alles de rationale en het meeste is gebaseerd op ervaringen, dus niet allemaal wetenschappelijk.

Ik draai over de gehele training denk ik niet direct meer volume en maak niet zelf mijn schema's. In principe wilde ik hier ook geen info delen om vragen te voorkomen en ivm afspraken met mijn coach. Ik weet nog niet achter alles de rationale en het meeste is gebaseerd op ervaringen, dus niet allemaal wetenschappelijk.

Bert, hoeveel meet de huidplooi aan je abs eigenlijk (paar cm naast navel)? Ik vind, no homo uiteraard, je abs heel mooi uitkomen.

Terug
Naar boven