- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat lekker bro!
Lekker bezig snoepie.
Benen met pomp, natuurlijk geen lijn meer zichtbaar. 74 cm omtrek met pomp.
en ja ik ben me bewust van de mooie blauwe plek precies op de injectiespot
![]()
Lekkerding xxxBenen met pomp, natuurlijk geen lijn meer zichtbaar. 74 cm omtrek met pomp.
en ja ik ben me bewust van de mooie blauwe plek precies op de injectiespot
![]()
Ja die waar ik even met twee duimen hard op de plunger moest duwen.Lekkerding xxx
Is dat van die ene die er niet in wou?
Zullen we ruilen? Jij mijn telefoon, ik jouw legs.Zomaar een leg foto. Wordt wel tijd voor een nieuwe telefoon met betere camera.
![]()
![]()

Thnx man!Toch kan ik iedereen adviseren naturel te blijven..Goeie pote!
Bij het zien van zulke gains krijg ik als natural lifter toch wel een sterke emotie, maar omdat jij (net als Saik, Punjab, JW en vntl, om maar een paar van de besten hier te noemen) niet geheimzinnig doen over de ondersteunende middelen is dat een positieve emotie.
Flink droog man!Zomaar een leg foto. Wordt wel tijd voor een nieuwe telefoon met betere camera.
![]()
![]()
lijkt er wel op iddnetjes droog. Alleen draag je ondergoed van de baas? of vergis ik me![]()

netjes droog. Alleen draag je ondergoed van de baas? of vergis ik me![]()
Vind het prettig ondergoed ja. 
Sinds wanneer heeft Defensie fatsoenlijk ondergoed? Ik heb destijds enkel de zandkleurige ballenknijpers gehad. Na 1x dragen nooit meer aangehad.![]()