- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was ook niet aan jou gerichtHallo, hoe moet ik dat weten?Was maar een vraag hoor, kon zo snel geen andere organisatie bedenken behalve politie.Didn't wanna go there though.
.En zich laten nemen door de rechterlijke macht.Politie heeft heel makkelijk ondergoed. Moet snel de burger van achter kunnen nemen.
Sinds wanneer heeft Defensie fatsoenlijk ondergoed? Ik heb destijds enkel de zandkleurige ballenknijpers gehad. Na 1x dragen nooit meer aangehad.![]()
hele gesprekken over mijn onderbroek
volgende keer doe ik hem wel uitOok maar eens bestellen dan. Waar werk je trouwens?Ten Cate levert ondergoed. Top spul hoor! Maar we dwalen af van het topic onderwerphele gesprekken over mijn onderbroek
volgende keer doe ik hem wel uit
![]()

, mooi man!die staan jou beeldig.Sinds wanneer heeft Defensie fatsoenlijk ondergoed? Ik heb destijds enkel de zandkleurige ballenknijpers gehad. Na 1x dragen nooit meer aangehad.![]()
Sterke lift zeg! 260 of 300 kg?? Lijkt 300.Actie shot van mijn high rack pulls , dit was mijn laatste rep van mijn 5x5 vandaar de mooie rooie kop
![]()

300 inderdaad !
Actie shot van mijn high rack pulls , dit was mijn laatste rep van mijn 5x5 vandaar de mooie rooie kop
![]()

Haha vaak wel