AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

De begeleiding is 7 weken onderweg. Ben begonnen op 106 kg en weeg het nog steeds

IMG_20181005_195045_597.jpg

ga schouders kweken man, spuit erin en hoppa ! ;)
Defensie doet daar niet zo moeilijk over ;p
Nee klopt, daarom kom ik er hier ook wel over uit en als het een issue was zou ik nooit mijn carrière op het spel zetten.

Nja, het is niet zo dat ik het helemaal ga ontkennen, maar ik ben niet van plan in detail te gaan loggen hoe en wat. Dat heeft daarnaast ook te maken met afspraken met mijn coach (geldt ook voor trainings- en voedingsschema's).

:huilen::headbang: Ik weet niet wat er met mij aan de hand is...

Messcherp, nog wat werk aan de winkel m.b.t. schouders en armen.
Zeker, maar maak mij meer druk om mijn benen en wijdte rug/lats, die willen maar niet. De prep heeft mij wel wat kracht en massa gekocht trouwens.

is al dat gedoe het je waard voor wat geleende spiertjes?
Echt gedoe zal het mij niet opleveren en ik heb tot nu sowieso nog niets gebruikt. Ik snap je punt, maar in een bulk 15 kg aankomen en in de cut weer afvallen om skinny te eindigen is leuk voor een paar jaar, maar ik wil nou wel

Nette chest iig, verder wat Schwarzeggnertje zegt, maar hier van hetzelfde.

Je moet ook tevreden kunnen zijn hé
Nooit :P. Tenminste, niet dat ik altijd ontevreden ben, maar je blijft altijd meer willen. Zolang je maar korte en lange termijndoelen houdt en motivatie hier uit blijft putten, maar na een contest (of andere mijlpaal of gewoon bulk of cut) moet je inderdaad wel tevreden zijn voor dat moment met wat je hebt bereikt als je weet dat je er 100% het maximale uit hebt gehaald. Elke nieuwe dag is er weer één om jezelf te verbeteren en het maximale uit jezelf te halen. :D

Tevreden niet. Trots mag, tevreden nooit. Iig als je echt een fysiek neer wilt zetten.
Inderdaad, zie hierboven. :thumb:

Zou het niet doen als ik Bert was. Kleding bij detentie is al schaars straks moet hij weer allemaal nieuwe kleding hebben.
Die niet-getailleerde defensiekleding is nog niet zo'n issue. Ik heb al een aantal (dure) colberts en overhemden die bij het vuil kunnen, daar baal ik meer van. Aan de andere kant is het ook weer fijn als je zodra de lente/zomer er aan komt en een korte broek aan wil trekken deze niet meer past. Dat betekent gainzzz :D:D. Zo'n vaart loopt het bij mij overigens niet hoor, maar als je van duurloper (marathons enzo) naar BB'er gaat, vindt er sowieso wel een transformatie plaats.

• Like
Waarderingen: BB_
Wel iets andere posering maar de meeste massa is er ook op mijn schouders bij. Was ook mijn focuspunt voor de afgelopen 7 weken door ze 2x te trainen tov de rest.

Ok, dat van die andere posering kreeg ik ook al door toen ik na mijn reactie nog een keer goed keek. Maar wat een 3D kanonskogels!

Heel nice!

@wovano ook! Wat een progressie!:thumbs:

Terug
Naar boven