- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is hier geen LeXa………. Als je zo nieuwsgierig naar mij bent, waarom stuur je me dan geen prive berichtje met allerlei intieme vragen? Misschien stuur ik je dan wel een vieze foto.
Oehh klinkt spannend, ik zal @johnyjordaan ook uitnodigenHet is hier geen LeXa………. Als je zo nieuwsgierig naar mij bent, waarom stuur je me dan geen prive berichtje met allerlei intieme vragen? Misschien stuur ik je dan wel een vieze foto.
Als jij Johnny Jordaan uitnodigt nodig ik LOU de palingboer wel uit.. Dat is namelijk god .Oehh klinkt spannend, ik zal @johnyjordaan ook uitnodigen
Lekkere veins, Hulk! Wie ga je in elkaar slaan?
Klopt, was ook het einde van de training
Haha thanks bro maar niet overdrijven. Maar doe mijn bestGoed op weg om één van de breedste fysieken van de vaste leden van het forum te worden!

Niemand, ik dacht dat je me zaterdag in de sauna wel een beetje had leren kennen

Ja, ik heb nog spierpijn in mijn reet. Ik dacht dat dat van de Leg Press of Hack Squat kwam, maar heb het anders nooit. Nu weet ik wat (of beter gezegd 'wie') de oorzaak is.Niemand, ik dacht dat je me zaterdag in de sauna wel een beetje had leren kennen![]()

Flinke progressie man. Gaat de goede kant op. Wat is je doel kwa bf en massa?
Thanks kerel! Ik hoop rond het weekend van 8 december klaar te zijn en eventuele uitloop tot aan de kerst. Procentje of 6-7 streef ik wel naar. En dan in elk geval de eerste helft of meer van 2019 gebruiken om zoveel mogelijk massa aan te zetten en met name mijn weak points borst en armen verbeteren. Ook benen mogen imo nog wel wat groter.Flinke progressie man. Gaat de goede kant op. Wat is je doel kwa bf en massa?
niet echt ecto ^^
Als ik je zo zie vind ik je armen eigenlijk al goed. Flinke schouderkoppen er ook op.Thanks kerel! Ik hoop rond het weekend van 8 december klaar te zijn en eventuele uitloop tot aan de kerst. Procentje of 6-7 streef ik wel naar. En dan in elk geval de eerste helft of meer van 2019 gebruiken om zoveel mogelijk massa aan te zetten en met name mijn weak points borst en armen verbeteren. Ook benen mogen imo nog wel wat groter.