MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Donuts en sushi pomp van zaterdag nog

IMG_20181008_203436_149.jpg

Goed op weg om één van de breedste fysieken van de vaste leden van het forum te worden!

Ja goedfysiek, maar je kijkt behoorlijk verzuurd.
Klopt, was ook het einde van de training

Goed op weg om één van de breedste fysieken van de vaste leden van het forum te worden!
Haha thanks bro maar niet overdrijven. Maar doe mijn best:D

Lekkere veins, Hulk! Wie ga je in elkaar slaan?
Niemand, ik dacht dat je me zaterdag in de sauna wel een beetje had leren kennen :(

Niemand, ik dacht dat je me zaterdag in de sauna wel een beetje had leren kennen :(
Ja, ik heb nog spierpijn in mijn reet. Ik dacht dat dat van de Leg Press of Hack Squat kwam, maar heb het anders nooit. Nu weet ik wat (of beter gezegd 'wie') de oorzaak is. :eyebrow:

Omdat we zo lekker bezig zijn bijna dagelijks een fotootje :D

IMG_20181009_194704_311.jpg

Flinke rug bro! Goed bezig!

@wovano Schrijf je nu maar vlug in voor een wedstrijd, anders haal ik nooit het podium in de contest!

Flinke progressie man. Gaat de goede kant op. Wat is je doel kwa bf en massa?
Thanks kerel! Ik hoop rond het weekend van 8 december klaar te zijn en eventuele uitloop tot aan de kerst. Procentje of 6-7 streef ik wel naar. En dan in elk geval de eerste helft of meer van 2019 gebruiken om zoveel mogelijk massa aan te zetten en met name mijn weak points borst en armen verbeteren. Ook benen mogen imo nog wel wat groter.

Thanks kerel! Ik hoop rond het weekend van 8 december klaar te zijn en eventuele uitloop tot aan de kerst. Procentje of 6-7 streef ik wel naar. En dan in elk geval de eerste helft of meer van 2019 gebruiken om zoveel mogelijk massa aan te zetten en met name mijn weak points borst en armen verbeteren. Ook benen mogen imo nog wel wat groter.
Als ik je zo zie vind ik je armen eigenlijk al goed. Flinke schouderkoppen er ook op.

Op hoeveel kcal zit je momenteel?

Terug
Naar boven