XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Thanks kerel! Ik hoop rond het weekend van 8 december klaar te zijn en eventuele uitloop tot aan de kerst. Procentje of 6-7 streef ik wel naar. En dan in elk geval de eerste helft of meer van 2019 gebruiken om zoveel mogelijk massa aan te zetten en met name mijn weak points borst en armen verbeteren. Ook benen mogen imo nog wel wat groter.

Ik herinner me nog een foto van jou, denk een jaartje terug, van voor je er opnieuw serieus bent ingevlogen... Wat een verschil man!

Had je deze transformatie kunnen behalen zonder de kennis van je coach?

Als ik je zo zie vind ik je armen eigenlijk al goed. Flinke schouderkoppen er ook op.

Op hoeveel kcal zit je momenteel?
In side poses komen mijn armen er ook het beste uit ja :D in de front double biceps/front lat spread/back double biceps komen mijn armen zeer matig naar voren. Maar dat veranderd misschien nog wel naar mate ik vet verlies.

Ik ben 8 weken geleden begonnen op 3800 kcals en afgebouwd tot 2800 kcals sinds maandag. Gewicht ook gelijk 1 kg gedropt en heb best honger nu dus heb een vermoeden dat het vet er nu aardig hard gaat afvliegen.
Ik herinner me nog een foto van jou, denk een jaartje terug, van voor je er opnieuw serieus bent ingevlogen... Wat een verschil man!

Had je deze transformatie kunnen behalen zonder de kennis van je coach?
Jaartje geleden was ik niet meer aan het trainen. Weet even niet precies op welke foto je doelt, begin dit jaar toen ik idd weer net begonnen was of april vorig jaar toen ik best goed bezig was maar toen uiteindelijk me zo klote voelde dat ik maar off ben gegaan. Daartussen heb ik geloof ik maar bar weinig updates geplaatst omdat er ook niet veel te updaten viel :o Thanks anyways! :D

Ik moet allerlei dingen doen van mijn coach waarvan ik me altijd afgevraagd heb of het echt zin heeft. Maar alle kleine beetjes helpen zullen we maar zeggen want het werkt zeker. Ik ben tot maandag 0 kg afgevallen en toch enorm veel vet kwijtgeraakt. Bovendien heb ik nu extra motivatie omdat ik elke 4 weken bij de checkup aan mijn coach wil bewijzen dat ik er keihard voor gewerkt heb. Als je het allemaal zelf doet heb je toch sneller de neiging te vervallen in slechte gewoontes en vaker te cheaten. Heb afgelopen 8 weken bijvoorbeeld maar 2 keer afgeweken van mijn schema en dat was dan de dag van mijn checkup.

@wovano: Ik vergis me qua timing. Die foto waar ik het op heb staat blijkbaar in de OP van je contestlog.

Het is die foto van 20 maart waar je alles behalve scherp stond :D

Ik word verdrietig van dit topic , iedereen hier heeft een grotere chest dan ik:(

Minder benchen, meer dumbbells en machines/kabels met middel gewicht en goed focussen op time under tension.
Thank me later.
Benchen is life <3 nee maar ik heb echt van alles al geprobeerd, zal dit ook wel weer n poging geven maar verrotte is dat mijn rug en armen ongeveer twee keer zo hard groeien met minder volume :p

Hoor het vaker ja, geen idee waarom ik zo licht ben. Ik heb de lengte van zeeeeez. 188cm
In dat geval moet ik echt gaan cutten :p ik ben 92 kilo (denk 20 procent zo beetje) en 184 en jij ziet er veeeeeeeeeeelen malen beter uit

Thanks, begin wel erg plat en soft te worden. Maarja paar weekjes nog en dan ben ik er van af. Squat gaat redelijk ja, bijna double bodyweight voor reps :D
Ja je squat bijna net zoveel als ik en ik weeg aanzienlijk meer .. fucking ziek man !! Wat bench en deadlift je ?

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven