Royke19
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 134
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Nee ik ken ecto's die er heel anders uitzien :-p
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee ik ken ecto's die er heel anders uitzien :-p
dat bedoel ik
Thanks kerel! Ik hoop rond het weekend van 8 december klaar te zijn en eventuele uitloop tot aan de kerst. Procentje of 6-7 streef ik wel naar. En dan in elk geval de eerste helft of meer van 2019 gebruiken om zoveel mogelijk massa aan te zetten en met name mijn weak points borst en armen verbeteren. Ook benen mogen imo nog wel wat groter.
77kg schoon aan de haak
In side poses komen mijn armen er ook het beste uit jaAls ik je zo zie vind ik je armen eigenlijk al goed. Flinke schouderkoppen er ook op.
Op hoeveel kcal zit je momenteel?
in de front double biceps/front lat spread/back double biceps komen mijn armen zeer matig naar voren. Maar dat veranderd misschien nog wel naar mate ik vet verlies. Jaartje geleden was ik niet meer aan het trainen. Weet even niet precies op welke foto je doelt, begin dit jaar toen ik idd weer net begonnen was of april vorig jaar toen ik best goed bezig was maar toen uiteindelijk me zo klote voelde dat ik maar off ben gegaan. Daartussen heb ik geloof ik maar bar weinig updates geplaatst omdat er ook niet veel te updaten vielIk herinner me nog een foto van jou, denk een jaartje terug, van voor je er opnieuw serieus bent ingevlogen... Wat een verschil man!
Had je deze transformatie kunnen behalen zonder de kennis van je coach?
Thanks anyways! 

Je oogt zwaarder ! Ziet er goed uit kerel , hoe lang ben je?
Nee hoor.Ik word verdrietig van dit topic , iedereen hier heeft een grotere chest dan ik![]()

Geloof me , ik ken jongens die drie maanden trainen en betere pecs hebben dan ik

Minder benchen, meer dumbbells en machines/kabels met middel gewicht en goed focussen op time under tension.Geloof me , ik ken jongens die drie maanden trainen en betere pecs hebben dan ik![]()
Benchen is life <3 nee maar ik heb echt van alles al geprobeerd, zal dit ook wel weer n poging geven maar verrotte is dat mijn rug en armen ongeveer twee keer zo hard groeien met minder volumeMinder benchen, meer dumbbells en machines/kabels met middel gewicht en goed focussen op time under tension.
Thank me later.

Meester toch.Maar dat veranderd misschien nog wel naar mate ik vet verlies.

Hoor het vaker ja, geen idee waarom ik zo licht ben. Ik heb de lengte van zeeeeez. 188cmJe oogt zwaarder ! Ziet er goed uit kerel , hoe lang ben je?
In dat geval moet ik echt gaan cuttenHoor het vaker ja, geen idee waarom ik zo licht ben. Ik heb de lengte van zeeeeez. 188cm
ik ben 92 kilo (denk 20 procent zo beetje) en 184 en jij ziet er veeeeeeeeeeelen malen beter uitOverigens sterke squat voor die bodyweight ! Zag net je stats in je logHoor het vaker ja, geen idee waarom ik zo licht ben. Ik heb de lengte van zeeeeez. 188cm
In dat geval moet ik echt gaan cuttenik ben 92 kilo (denk 20 procent zo beetje) en 184 en jij ziet er veeeeeeeeeeelen malen beter uit
Thanks, begin wel erg plat en soft te worden. Maarja paar weekjes nog en dan ben ik er van af. Squat gaat redelijk ja, bijna double bodyweight voor repsOverigens sterke squat voor die bodyweight ! Zag net je stats in je log

Ja je squat bijna net zoveel als ik en ik weeg aanzienlijk meer .. fucking ziek man !! Wat bench en deadlift je ?Thanks, begin wel erg plat en soft te worden. Maarja paar weekjes nog en dan ben ik er van af. Squat gaat redelijk ja, bijna double bodyweight voor reps![]()
Fucking ziek beetje overdrevenJa je squat bijna net zoveel als ik en ik weeg aanzienlijk meer .. fucking ziek man !! Wat bench en deadlift je ?
Maar bench 115, 3x5x102,5kg en deadlift doe ik niet, alleen rdl.Ik word verdrietig van dit topic , iedereen hier heeft een grotere chest dan ik![]()