- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
wel goede massa voor je frame bro ^^
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wel goede massa voor je frame bro ^^
f**k me. Ik ben 183cm en 86 kg. En zie er zoveel slechter uit! Mij kan je dan wel een ecto noemen! Sta ook wel eerder rond 15%. FeelsBadManHoor het vaker ja, geen idee waarom ik zo licht ben. Ik heb de lengte van zeeeeez. 188cm

Foto van vorig weekend.. helaas al een week niet kunnen trainen.. trilhanden, chagrijnig alles erop en eraan..
[afbeelding niet meer beschikbaar]

nice triccccFoto van vorig weekend.. helaas al een week niet kunnen trainen.. trilhanden, chagrijnig alles erop en eraan..
Ron501 is that you?
wth is Ron? Waarom denkt iedereen dat ik nieuw of iemand anders ben...

.Jij bent ronwth is Ron? Waarom denkt iedereen dat ik nieuw of iemand anders ben...![]()
En waar komt dat vandaan danFoto van vorig weekend.. helaas al een week niet kunnen trainen.. trilhanden, chagrijnig alles erop en eraan..
?lievf**k me. Ik ben 183cm en 86 kg. En zie er zoveel slechter uit! Mij kan je dan wel een ecto noemen! Sta ook wel eerder rond 15%. FeelsBadMan![]()
No thanks, die naam alleen al.. Moet er niet aan denken. Misschien moet je iemand anders zoeken die bereidt is deze rollenspel met jou te spelen en graag jouw "top" Ron wil zijn. Ik pas!

No thanks, die naam alleen al.. Moet er niet aan denken. Misschien moet je iemand anders zoeken die bereidt is deze rollenspel met jou te spelen en graag jouw "top" Ron wil zijn. Ik pas!
Foto van vorig weekend.. helaas al een week niet kunnen trainen.. trilhanden, chagrijnig alles erop en eraan..