- Waardering
- 161
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Trillende handjes, chagrijnig enzo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trillende handjes, chagrijnig enzo
Trek jij ff iets aanAUBVacuum gaat ook weer steeds beter, komt bij de side triceps wel aardig uit
kwam net uit bed trouwens dus vandaar mijn moeilijke blik
![]()
Nee hoor Jahoody
Vacuum gaat ook weer steeds beter, komt bij de side triceps wel aardig uit
kwam net uit bed trouwens dus vandaar mijn moeilijke blik
![]()
Is helaas mijn taille te breed voor denk ik. Van de zijkant gezien is mijn taille best smal en ik kan de vacuum best ok, maar van voor is mijn taille best breed. Mijn coach zegt ook dat ik de bouw van een lompe boer heb

Is helaas mijn taille te breed voor denk ik. Van de zijkant gezien is mijn taille best smal en ik kan de vacuum best ok, maar van voor is mijn taille best breed. Mijn coach zegt ook dat ik de bouw van een lompe boer heb![]()
Niet lomper dan Wesley Vissers of Arnold Schwarzenegger, om maar eens een paar mooie voorbeelden te noemen.
Haha kut idd ik heb dat zelf ook zo... Maar gepompt ziet het er wel goed uit..Is helaas mijn taille te breed voor denk ik. Van de zijkant gezien is mijn taille best smal en ik kan de vacuum best ok, maar van voor is mijn taille best breed. Mijn coach zegt ook dat ik de bouw van een lompe boer heb![]()
Ik zal ook maar eens een foto plaatsen... Ik heb mij een hele tijd niet meer gewogen aangezien ik geen weegschaal meer heb. Ik schat zo rond de 83-84 kg @ 178 cm. Rond de 14% bf, zou dat kunnen? Recente lifts: 30x95 squat, 6x100 paused bench, 1x220 sumo dl...
![]()
Is helaas mijn taille te breed voor denk ik. Van de zijkant gezien is mijn taille best smal en ik kan de vacuum best ok, maar van voor is mijn taille best breed. Mijn coach zegt ook dat ik de bouw van een lompe boer heb![]()
Foto van vorig weekend.. helaas al een week niet kunnen trainen.. trilhanden, chagrijnig alles erop en eraan..
[afbeelding niet meer beschikbaar]
.Thanks man! Ik squat graag high rep, maar die 30x95 was echt serieus afzien...30x95kg squat....... Ik voel een challenge aankomen! Nice stats man. En 14-15% zal ongeveer kloppen. In ieder geval volgens dbb maatstaven.
Dacht aan een typo, dat je 3x bedoelde.Thanks man! Ik squat graag high rep, maar die 30x95 was echt serieus afzien...

Je lacht als een boer met kiespijn