XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

:d

---------- Post added at 22:01 ---------- Previous post was at 22:00 ----------

Worden jullie niet moe van deze non-discussies? Een gemiddeld kind van 12 kan nog beter redeneren dan wat hier geschreven wordt.

Ik word niet moe. ik zit aan de juice.

Oke nu even serieus :D genoeg met te lopen trollen en k*tten voor mij
Im out

Laatst bewerkt:
Ik vond het wel even leuk , je denkt toch niet dat ik hier serieus bezig was he ?

Edit : was niet op mij gericht.

hahaha jij zit er al tot je ellebogen in man! Dan kan je ook niet objectief meer denken inderdaad.
Mijn Laatste kuur is ondertussen al 2 weken gedaan dus tôt aan men ellebogen is er een beetje over, maar ik kuur idd en heb daar geen gezondsheids problemen door dus ik kan niet veel slechts zeggen over kuren enkel dat erna het effe doorbijten is wanneer je in je dipje zit maar da zijn dingen dat we vooraf weten

Mijn Laatste kuur is ondertussen al 2 weken gedaan dus tôt aan men ellebogen is er een beetje over, maar ik kuur idd en heb daar geen gezondsheids problemen door dus ik kan niet veel slechts zeggen over kuren enkel dat erna het effe doorbijten is wanneer je in je dipje zit maar da zijn dingen dat we vooraf weten

Je staat er ook heel goe bij op je 33ste. Beter dan de gemiddelde dertiger.

on-topic bump
progressie 2 maanden.
side chest

08-10-13
2cfbp1z.jpg

22-12-13
id4rbq.jpg

boem!

Is ook maar 2 maanden verschil.

Het is hier geen progressie topic maar een laatst genomen foto topic.
Moet toch kunnen.

Ik zie weinig boem bij hem. Alleen andere belichting.

Weinig boem blijft nog steeds boem. Elke stap is er een.
Zelf zie ik wel progressie, zowel in de foto als in de spiegel.
Is inderdaad jammer van de belichting. Vorige keer niet erg bij nagedacht.

Daarom bestaat er trt . Je denkt toch niet dat ik off ga ?
Ik ga er waarschijnlijk zelfs vitaler bijlopen dan de meeste hier op 60.
Komt er nog eens bij dat ik als bompa een goed fysiek kan behouden of opnieuw creeren.

Ik hoef zelfs geen 80 te worden. Oud worden is voor natty's

Het lijkt mij toch angstig, om heel me leven afhankelijk te zijn van kunstmatige hormonen, iedere zoveel dagen een spuitje maakt jou niet veel anders dan een suikerziektepatiënt. Daarnaast zijn jullie in tijden van onzekerheid (oorlog, natuurramp, financiële tegenvaller etc.), toch wel een erg kwetsbare doelgroep.

Trt kost geen drol man :roflol:

10x10 | 4-x-0-x lat pully's burn lats burn.

IMG-20131221-WA0001.jpg

Terug
Naar boven