MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik zit zelf bij een gym waar ze geen spiegels hebben. Is ook een oplossing ;)
Zorgt er ook voor dat er geen paupervolk komt(misschien ben ik dat zelf ook wel voor hen)

Ik vind spiegels vooral handig voor een goede houding. Zeker voor de beginnende sporter.

Laatst bewerkt:
Nog geen wintervetjes hier. :D

20181021_194822.jpg

20181021_194556.jpg

Ik vind spiegels vooral handig voor een goede houding. Zeker voor de beginnende sporter.
Is ook een nadeel. Was ef afkicken, de eerste maanden in deze gym, alleen merk wel dat ik minder "pump 'n fluff" doe en serieuzer train.
Natuurlijk heb je hier ook afentoe gastjes die alles op snapchat willen zetten :roflol:

Vroeger zag het er imo anders uit maar op deze fotos is het imo prima haalbaar en zie ik vergelijkbaar fysiek wel vaker naturel. Goede bouw wel))
Ja 6kg spiermassa vroeger ;) Dit was vorige maand. Kan deze gozer gelukkig nog wel een beetje bijbenen
Screenshot_20181021-212444.jpg

thanks voor de karma trouwens, vorig jaar was dat er volgens mijn nog niet

Biggym? Zit niet op heel veel plekken hier wel toevallig. Maar ik vind het echt super fijne gym. En heb bij meerder gyms getraind waaronder ook gyms met 1 gym en geen keten.

Biggym, basicfit, fit4free.
Biggym is idd wel een fijne gym om te trainen. Zit niet op fietsafstand. Ik train gewoon lekker op mijn werk.

Terug
Naar boven