- Waardering
- 1.158
Ik zit zelf bij een gym waar ze geen spiegels hebben. Is ook een oplossing

Zorgt er ook voor dat er geen paupervolk komt(misschien ben ik dat zelf ook wel voor hen)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zorgt er ook voor dat er geen paupervolk komt(misschien ben ik dat zelf ook wel voor hen)
Jawel deze week wel weer. Vorige week alleen veel te druk gehad met thesis etc@Jwdoetookmee Ga je helemaal niet meer vloggen tot je contest? Jammer man had wel even willen zien hoe het je verging zo vlak volr de contest.
En zo heurt t. Waar train jij trouwens? Commerciële gym?
Is ook een nadeel. Was ef afkicken, de eerste maanden in deze gym, alleen merk wel dat ik minder "pump 'n fluff" doe en serieuzer train.Ik vind spiegels vooral handig voor een goede houding. Zeker voor de beginnende sporter.

Super shredded man! Hoop hier qua bf over een paar maanden ook op te zitten
Thnx man! Als ik jouw foto's bekijk ben je al een eind op weg!Super shredded man! Hoop hier qua bf over een paar maanden ook op te zitten
Vroeger zag het er imo anders uit maar op deze fotos is het imo prima haalbaar en zie ik vergelijkbaar fysiek wel vaker naturel. Goede bouw wel))
Steve Buscemi in the house !!!!!
Ja 6kg spiermassa vroegerVroeger zag het er imo anders uit maar op deze fotos is het imo prima haalbaar en zie ik vergelijkbaar fysiek wel vaker naturel. Goede bouw wel))
Dit was vorige maand. Kan deze gozer gelukkig nog wel een beetje bijbenen Biggym? Zit niet op heel veel plekken hier wel toevallig. Maar ik vind het echt super fijne gym. En heb bij meerder gyms getraind waaronder ook gyms met 1 gym en geen keten.

Biggym? Zit niet op heel veel plekken hier wel toevallig. Maar ik vind het echt super fijne gym. En heb bij meerder gyms getraind waaronder ook gyms met 1 gym en geen keten.
Geen idee wie dat is maar ook niet zo moeilijk om te outanglenJa 6kg spiermassa vroegerDit was vorige maand. Kan deze gozer gelukkig nog wel een beetje bijbenen
![]()

Geen idee wie dat is maar ook niet zo moeilijk om te outanglen
Of een forummember wiens gezicht ik ben vergeten, in that case sorry![]()