- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
hoe heb je die dan exact kwijtgespeeldJa 6kg spiermassa vroegerDit was vorige maand. Kan deze gozer gelukkig nog wel een beetje bijbenen
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe heb je die dan exact kwijtgespeeldJa 6kg spiermassa vroegerDit was vorige maand. Kan deze gozer gelukkig nog wel een beetje bijbenen
![]()
Ik vind het juist wel oke als ze hun onderbroek aanhoudenZolang ze niet in hun onderbroek staan is het wel oké.

Ik vind het juist wel oke als ze hun onderbroek aanhouden![]()
Ik niet ik hou wel van een bezwete mannenkont vol haar.

Ik ook wel zolang de anus maar wel enigszins vrij is.Ik niet ik hou wel van een bezwete mannenkont vol haar.
Ik verwijs u naar @johnyjordaan
Hij is schuldig
Mooi fysiek bro, maar je hebt echt een schattig koppie. Ook al kijk je zo boos, heheProbeer mijn waist wat nouwer te krijgen, naast vacuums die ik al doe zijn alle tips welkom
![]()
Probeer mijn waist wat nouwer te krijgen, naast vacuums die ik al doe zijn alle tips welkom
![]()

Mooi fysiek bro, maar je hebt echt een schattig koppie. Ook al kijk je zo boos, hehe

Ik heb ook een schattig koppie, ben er juist blij mee. We zien er nu jonger uit dan we waarschijnlijk zijn, maar hierdoor zien we er later ook jonger uit hehe Verder echt een streef fysiekIs mijn super gevaarlijke focus blik ghehe, maar nee klopt![]()