AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Oh lol nog nooit gezien, waarvan is hij bekend dan?

Gevind

Screenshot_20181021-224432.png

Is mijn perceptie van wat maatschappelijk gezien als gespierd en 'shredded' wordt gezien toch weer even rechtgezet :o

Hij heeft niet een heel verkeerd lichaam. Leuk bekkie erop en de formule is compleet toch..

Denk dat wbt vrouwen 9/10 zou kiezen voor zon lichaam ipv een bb die "shredded" staat.

Hij heeft niet een heel verkeerd lichaam. Leuk bekkie erop en de formule is compleet toch..

Denk dat wbt vrouwen 9/10 zou kiezen voor zon lichaam ipv een bb die "shredded" staat.
Zeker nog steeds beter dan gemiddeld dbb, maar als ik denk aan de titel my shredded lifestyle heb ik een ander lichaam in mijn hoofd dan die van hem.

Waar de meeste vrouwen voor kiezen maakt mij verder niet uit :p

Qua shreddedness wss wel. Ik denk dat het gebrek aan benen, dunne onderarmen, een dunne nek en bovenarmen die buiten proportie zijn toch veel vrouwen zouden afschrikken. Imo is alle verhouding iig zoek.

Geen idee wie dat is maar ook niet zo moeilijk om te outanglen :P
Of een forummember wiens gezicht ik ben vergeten, in that case sorry :D
Altijd ef outanglen he:D nee maar qua mass scheelt het niet zo veel als het hier lijkt inderdaad.

Qua shreddedness wss wel. Ik denk dat het gebrek aan benen, dunne onderarmen, een dunne nek en bovenarmen die buiten proportie zijn toch veel vrouwen zouden afschrikken. Imo is alle verhouding iig zoek.

Dat ziet een "huistuinkeuken" vrouw echt niet hoor dan is een 6pack vaak al voldoende. Pas als je zelf iets doet in de sport ga je daar op letten.

Zeker nog steeds beter dan gemiddeld dbb, maar als ik denk aan de titel my shredded lifestyle heb ik een ander lichaam in mijn hoofd dan die van hem.

Waar de meeste vrouwen voor kiezen maakt mij verder niet uit :p
Moet niet overdone zijn voor het grote publiek. Die roepen al heel snel steroids. Joël Beukers is ook zo'n gast, alleen moet die het nog meer van zn marketing hebben

Ja 6kg spiermassa vroeger ;) Dit was vorige maand. Kan deze gozer gelukkig nog wel een beetje bijbenen
Screenshot_20181021-212444.jpg

pfff die gast is zo een ontzettende pannekoek ( Traint die uberhaupt wel ? xD ), heeft het wel goed voor elkaar met z'n youtube filmpjes en shit, maar ik kan er niet naar kijken :emo:

Heette die gozer vroeger niet student aesthetics ofzo? Dat was iig gewoon een ecto in 't echt toen ik er naast stond.

Terug
Naar boven