MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik heb ook een schattig koppie, ben er juist blij mee. We zien er nu jonger uit dan we waarschijnlijk zijn, maar hierdoor zien we er later ook jonger uit hehe Verder echt een streef fysiek

Zo had ik hem nog niet bekeken hahaha. Dankjewel kerel!

Probeer mijn waist wat nouwer te krijgen, naast vacuums die ik al doe zijn alle tips welkom :)

279F1B86-F4D0-4BB6-9330-761120CCFF3D.jpeg
Net fysiek man!
Voor dunnere midel..
Verlaag je koolhydraten met de weken zodat je insuline sensitiviteit wat omhoog gaat. Dan ben je net zo vol straks, alleen sla je minder subq vocht op. Gevolg voor mij was dat mijn middel ook een stuk smaller geworden is.

Net fysiek man!
Voor dunnere midel..
Verlaag je koolhydraten met de weken zodat je insuline sensitiviteit wat omhoog gaat. Dan ben je net zo vol straks, alleen sla je minder subq vocht op. Gevolg voor mij was dat mijn middel ook een stuk smaller geworden is.
Vet inname heeft evenzo een effect op insuline gevoeligheid wellicht sterker zelfs in sommige situaties

Denk dat alleen het aantal eetmomenten in zoverre je daar verder bij hebt qua insuline gevoeligheid?

Ik word begin 30 geschat terwijl ik 24 ben in het begin wel leuk. Maar had nu ook liever een kop van een 18 jarige gehad

Ik maak ook nooit vrienden met leeftijd schatten.
Hier gelukkig altijd jonger geschat. Soms zelf id laten zien als ik drank voor visite koop.

Ik maak ook nooit vrienden met leeftijd schatten.
Hier gelukkig altijd jonger geschat. Soms zelf id laten zien als ik drank voor visite koop.

Jij bent toch ook pas een jaar of 28 ofzo? Dan is het nog niet zo erg als ze je een jaartje jonger of ouder schatten ;)

Het is bij mij soms zo gek, dat ik word gezien als het vriendje van mijn eigen dochter... :roflol: Is sinds ik ben afgevallen helemaal.

Jij bent toch ook pas een jaar of 28 ofzo? Dan is het nog niet zo erg als ze je een jaartje jonger of ouder schatten ;)

Het is bij mij soms zo gek, dat ik word gezien als het vriendje van mijn eigen dochter... :roflol: Is sinds ik ben afgevallen helemaal.

Ik heb wel eens gehad dat ze dachten dat mijn zoon mijn kleine broertje was ghehe

Uhh ja.. drink niet, i know.. vet saai enzo. Roken ook niet.. drugs ook niet.. een echt moedertje ;)

Niks saai. Wou dat ik er nooit aan begonnen was. Ben al een tijd gestopt met roken, drinken en drugs. Maar vind het nog steeds allerjezus moeilijk.

Terug
Naar boven