- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik vraag me eigenlijk af hoe je er uit zou zien naast Wesley V.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vraag me eigenlijk af hoe je er uit zou zien naast Wesley V.
IN b4 samen vlogjeIk vraag me eigenlijk af hoe je er uit zou zien naast Wesley V.
Ik denk dat Wesley nog wat ''mooier'' is om te zien maar het scheelt niet heel veel denk ik zo...
Klein. HahahaIk vraag me eigenlijk af hoe je er uit zou zien naast Wesley V.
Voor dat laatste is het al te laat vrees ik

ben benieuwd of men nu nog steeds zegt ‘goede genetics’ haha 
In ieder geval een goed stuk vlees, daar begint het meeJongens, ik vind wel dat het een mooie discussie is geworden! Hierbij een recente foto om het topic wel volgens de regels te houden en ook een foto waarin ik gewoon normaal zit. En de foto in de sportschool is eens niet maximaal goed genomen, zo zie je dat ik er dus echt wel natty uit zie, maar een goede foto schieten met goed licht, goede pump etc etc gewoon het werk doetben benieuwd of men nu nog steeds zegt ‘goede genetics’ haha
![]()
![]()
.Ik denk dat Wesley nog wat ''mooier'' is om te zien maar het scheelt niet heel veel denk ik zo...
Ik meen gelezen te hebben dat Wesley V. een lengte van 1m88 en een wedstrijdgewicht van +- 110kg heeft.
Je zal dus idd letterlijk wat kleiner zijn dan hem en iets minder massa, maar je blijft sowieso 1 van de beste fysieken van het forum hoor![]()
Na 4 maanden begint er links en rechts wat te groeien, nog weinig definitie helaas.
![]()
Hé pssst ik zit achter in die vrachtwagen verstopt
Goed bezig. Zou me over definitie weinig zorgen maken. Nu een goede basis creëren en straks terugcutten voor de definitieNa 4 maanden begint er links en rechts wat te groeien, nog weinig definitie helaas.
![]()

Jongens, ik vind wel dat het een mooie discussie is geworden! Hierbij een recente foto om het topic wel volgens de regels te houden en ook een foto waarin ik gewoon normaal zit. En de foto in de sportschool is eens niet maximaal goed genomen, zo zie je dat ik er dus echt wel natty uit zie, maar een goede foto schieten met goed licht, goede pump etc etc gewoon het werk doetben benieuwd of men nu nog steeds zegt ‘goede genetics’ haha
![]()
![]()
dat dus ^^Waarom verdedig je je zo tegen een paar lui op internet die zichzelf helemaal volspuiten maar er slechter uitzien als een natty van 18 jaar oud?
Gewoon laten gaan je weet het zelf wel beter, had precies hetzelfde toen ik 18 jaar oud was.