XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

14 weekjes cutten, laatste week begint morgen. Dit is alvast het resultaat. Zo'n 5kg vet, 0 kracht kwijt als niet sterker geworden :D
b9f844fba7379c73815c5d486bc7afad.png
Nice hoor! Ik ben iets buffer als jij voor je cut op +- zelfde vet procent. Dit geeft me goeie moed en indicatie voor als ik eens ga cutten. :) heb nog nooit gecut. Wat was je lengte/gewicht voor je cut

33kd3dl.jpg

Met welke steroiden word ik Tiger Woods?

Wat wel mooi is, ik preach altijd dat krachttraining elke sport complimenteert. Ik golf al best lang, maar met deze nieuwe power sla ik de bal nu zo'n 10m verder. Met een ijzer 7 sla ik 145 meter. Das best ver voor een amateur zeg maar.

Laatst bewerkt:
Dankjewel

Ik ben 188cm en was na de vochtdrop 83kg, nu 77kg. Bench 115kg 5x105 en squat 4x3x145 / 160kg
Cool thanks, ik ben 183 - 86kg nu nog even verder bulken en ben van plan om naar deze zomer mss mijn eerste cut ooit te doen,vermoed naar +-80kg in +-3-4maand ofzo? :) Daarom de interesse :) 135 bench / 172.5 squat en 215dl hier

14 weekjes cutten, laatste week begint morgen. Dit is alvast het resultaat. Zo'n 5kg vet, 0 kracht kwijt als niet sterker geworden :D
b9f844fba7379c73815c5d486bc7afad.png

De evolutie van je chest is nice. Daar ben ik op een gezonde manier jaloers van.

Had je trainingspomp toen je de foto trok na 14 weken? Dat verklaart het enorme verschil qua chest misschien :)

Je hebt wel flinke kracht man, netjes.
Thanks man, kan sterker tho.
Cool thanks, ik ben 183 - 86kg nu nog even verder bulken en ben van plan om naar deze zomer mss mijn eerste cut ooit te doen,vermoed naar +-80kg in +-3-4maand ofzo? :) Daarom de interesse :) 135 bench / 172.5 squat en 215dl hier
Ga er maar van uit dat je altijd wat meer kwijt raakt dan je denkt. Geen idee wat je vet percentage is, maar tien kilo ben je zomaar kwijt.
De evolutie van je chest is nice. Daar ben ik op een gezonde manier jaloers van.

Had je trainingspomp toen je de foto trok na 14 weken? Dat verklaart het enorme verschil qua chest misschien :)
Nee zeker niet. Die foto rechts was koud met 100g carbs de dag ervoor post 40 min liss cardio. Rechts heeft 0 pomp.

Ga er maar van uit dat je altijd wat meer kwijt raakt dan je denkt. Geen idee wat je vet percentage is, maar tien kilo ben je zomaar kwijt.

Vermoed zo'n 15-16% weet alleen niet of ik -80 wil gaan xD voel me nu al ecto hmm :p

Momenteel ben ik aan het cutten en het valt me enigzins mee wat ik kwijt ben geraakt. Ben zelfs 0,24kg aan spiermassa aangekomen.
Dit kan volgende meting zo maar anders zijn.

Vermoed zo'n 15-16% weet alleen niet of ik -80 wil gaan xD voel me nu al ecto hmm :p
Vroeger toen ik 105kg 45% was dacht ik ook wel dat ik shredded was op 95kg. Tegenwoordig care ik niet om hoe zwaar ik ben. Ik zie er nu tien keer beter uit dan op 80-105kg.

En als je zo hard trilt dat je er kramp van krijgt? Nou? :)

Trenbuterol.

En als je vergeet te trillen?

Parkheimer

Terug
Naar boven