Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Uiteraard. Maar toen Lee dus roids ging gebruiken werd hij Olympia atleet. Neem Bostin Loyd. Het is fysiek onmogelijk om meer olie in een lichaam te spuiten dan hij doet en check hoe hij eruit ziet. Hij zou allang op de Olympia moeten staan dan.

Ik heb een huisgenoot uit de Sovjes Unie. Zijn kuiten zijn net 2 Russische duikboten. Nog nooit getraind. Ja vroeger tenissen waarbij hij veel op zijn tenen stond.. Ik train gvd jaren al die dingen en er gebeurt niks.

Ga nou please niet weer de haat aanwakkeren en Lee een leugenaar noemen... Come on natty’s met average fysiek. Accepteer nou eens dat sommige gewoon veeeeel meer aanleg hebben.

Als ik nu 80u pw balletjes ga slaan wordt ik geen Tiger Woods. En geen doping in de wereld zal me dat maken. Maar met bodybuilding wordt alles op roids gegooid. Alsof de Olympia een WK drugsgebruik is.
Wk drugsgebruik zo ongeveer ja... Haha nee tuurlijk,, zonder aanleg kom je sowieso niet in aanmerking voor een fysiek als bepaalde figuren hier, maar zonder aas en met aanleg ook niet!

Uiteraard. Maar toen Lee dus roids ging gebruiken werd hij Olympia atleet. Neem Bostin Loyd. Het is fysiek onmogelijk om meer olie in een lichaam te spuiten dan hij doet en check hoe hij eruit ziet. Hij zou allang op de Olympia moeten staan dan.

Ik heb een huisgenoot uit de Sovjet Unie. Zijn kuiten zijn net 2 Russische duikboten. Nog nooit getraind. Ja vroeger tenissen waarbij hij veel op zijn tenen stond.. Ik train gvd jaren al die dingen en er gebeurt niks. Maar om mezelf beter te laten voelen maak ik mezelf weleens wijs dat hij vanaf de middelbare school al synthol spuit.

Ga nou please niet weer de haat aanwakkeren en Lee een leugenaar noemen... Come on natty’s met average fysiek. Accepteer nou eens dat sommige gewoon veeeeel meer aanleg hebben.

Als ik nu 80u pw balletjes ga slaan wordt ik geen Tiger Woods. En geen doping in de wereld zal me dat maken. Maar met bodybuilding wordt alles op roids gegooid. Alsof de Olympia een WK drugsgebruik is.

Zo ken ik ook iemand, die gozer zit er echt als een "sportschooltype" uit met enorme kuiten, maar toen ik het aan hem vroeg zij hij "ooit een blauwe maandag naar de sportschool geweest verder nooit".
De aanwezige bodybuilder (2de geworden met een bepaalde klasse in Nederland, weet even niet welke) was er jaloers op.

Wk drugsgebruik zo ongeveer ja... Haha nee tuurlijk,, zonder aanleg kom je sowieso niet in aanmerking voor een fysiek als bepaalde figuren hier, maar zonder aas en met aanleg ook niet!

Nee 100% van de pro’s gebruiken. Maar sommige van de gebruikers hier nemen meer dan zij doen.

Zo ken ik ook iemand, die gozer zit er echt als een "sportschooltype" uit met enorme kuiten, maar toen ik het aan hem vroeg zij hij "ooit een blauwe maandag naar de sportschool geweest verder nooit".
De aanwezige bodybuilder (2de geworden met een bepaalde klasse in Nederland, weet even niet welke) was er jaloers op.

Precies dit. En soms gaan dat soort gasten wel bodybuilden. En dan gaat iedere onzekere natty roepen dat ze roids gebruiken.

Nee 100% van de pro’s gebruiken. Maar 30% van de gebruikers hier nemen meer dan zij doen.
Maar wellicht worden die ook veel beter begeleid qua gebruik.. Veel van die gasten lopen een zwaar verhoogd risico. Ongelofelijk hoe achterlijk sommige met hun lichaam omgaan...……………………………………………..

Zo is het precies hetzelfde met kracht, vriend van mij: eerste week 80 kg bankdrukken, maar ook setjes gewoon 3x8 geloof ik. Week 4: 120 kg bankdrukken 4 herhalingen, hij is zelf 80 kilo... nooit serieus krachtsport gedaan.. voetbalt al heel ze leven.. gelukkig traint ie niet zo hard als ik anders ga ik binnen een jaar voor gaas met me 150 kg bankdrukken waar ik zelf 10 jaar over heb gedaan...

Zonder talent of aanleg kom je maar tot een bepaald punt wou ik nog zeggen haha.

Maar wellicht worden die ook veel beter begeleid qua gebruik.. Veel van die gasten lopen een zwaar verhoogd risico. Ongelofelijk hoe achterlijk sommige met hun lichaam omgaan...……………………………………………..

Ja heel bizar... Ze zouden eens moeten luisteren naar Dave Palumbo en Ameen Alai. Die hebben een schat aan ervaring en hun uitgangspunt is altijd om zo gezond mogelijk te kuren.

Ja heel bizar... Ze zouden eens moeten luisteren naar Dave Palumbo en Ameen Alai. Die hebben een schat aan ervaring en hun uitgangspunt is altijd om zo gezond mogelijk te kuren.
dave palumbo raadde onlangs als eerste kuur 1 gram test per week aan in 1 van z'n Q&A:o

Verder vind ik dat er op dit forum vrij normaal gekuurt wordt, met uitzondering van een aantal onnozelaars natuurlijk. 'k heb een beetje het idee dat er van uitgegaan wordt dat iedereen er zo onverantwoord mee omspringt omdat zij dat doen.

Die rel zien we vaker in marvin's topic op vrijdag..

dave palumbo raadde onlangs als eerste kuur 1 gram test per week aan in 1 van z'n Q&A:o

Verder vind ik dat er op dit forum vrij normaal gekuurt wordt, met uitzondering van een aantal onnozelaars natuurlijk. 'k heb een beetje het idee dat er van uitgegaan wordt dat iedereen er zo onverantwoord mee omspringt omdat zij dat doen.

Voor je 1 gram kan bestempelen als onverantwoord moet ik de context weten. Want ik hoorde van hem dat dit voor enorme pro’s de basis is in een blast. En dat klinkt niet onverantwoord.

Dat laatste zeg je goed denk ik.

WIe is er nou weer begonnen eigenlijk?

:fluit:

Nee 100% van de pro’s gebruiken. Maar sommige van de gebruikers hier nemen meer dan zij doen.

Ja vast, jij bent iemand die gelooft dat pro's op 500 test en 400 deca zitten.
Ze gebruiken meer dan de meeste van ons ooit bij elkaar hebben gezien.

WIe is er nou weer begonnen eigenlijk?

:fluit:

Met de fake natty beschuldigingen...

Of was ik het?

Ja vast, jij bent iemand die gelooft dat pro's op 500 test en 400 deca zitten.
Ze gebruiken meer dan de meeste van ons ooit bij elkaar hebben gezien.

Dat hoor je mij nou ook niet zeggen toch. Maar ze gaan bv wel regelmatig off, en anderzijds lange periodes op TRT doseringen. En de doseringen lopen niet in de vele vele grammen.

En er zullen ook heus wel extreme gevallen zijn hoor. Maar is geen regel.

Pro's is ook weer zo'n vage beschrijving, de dag van vandaag heb je mens physique pro's die 72kg bij 1m80 zijn.

Pro's is ook weer zo'n vage beschrijving, de dag van vandaag heb je mens physique pro's die 72kg bij 1m80 zijn.

Wat ik wel serieus geloof, is dat die met gebruik niet eens zoveel schelen.. Toch weer dat genetic component.

Want iemand als Jeremy Buendia zou met alle hormonen vd wereld niet naast Phil Heath kunnen komen te staan.

Zijn punt was meer dat ook al zit je aan de roids de echte pro's hebben daarbovenop ook nog goeie genetics. Je kan namelijk niet pro worden zonder goeie genetics, ja zo simpel is het. En natuurlijk gebruikte Lee Priest roids, overduidelijk.

Het verband tussen succes als bodybuilder/powerlifter en genetische aanleg zou wel eens negatief kunnen zijn...

Dat hoor je mij nou ook niet zeggen toch. Maar ze gaan bv wel regelmatig off, en anderzijds lange periodes op TRT doseringen. En de doseringen lopen niet in de vele vele grammen.

En er zullen ook heus wel extreme gevallen zijn hoor. Maar is geen regel.

Off gaan geloof ik doe sowieso niet, die massa is dan nooit vast te houden. Verder zitten ze imo op vele grammen en een shitload aan orals.

Terug
Naar boven