- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Wk drugsgebruik zo ongeveer ja... Haha nee tuurlijk,, zonder aanleg kom je sowieso niet in aanmerking voor een fysiek als bepaalde figuren hier, maar zonder aas en met aanleg ook niet!Uiteraard. Maar toen Lee dus roids ging gebruiken werd hij Olympia atleet. Neem Bostin Loyd. Het is fysiek onmogelijk om meer olie in een lichaam te spuiten dan hij doet en check hoe hij eruit ziet. Hij zou allang op de Olympia moeten staan dan.
Ik heb een huisgenoot uit de Sovjes Unie. Zijn kuiten zijn net 2 Russische duikboten. Nog nooit getraind. Ja vroeger tenissen waarbij hij veel op zijn tenen stond.. Ik train gvd jaren al die dingen en er gebeurt niks.
Ga nou please niet weer de haat aanwakkeren en Lee een leugenaar noemen... Come on natty’s met average fysiek. Accepteer nou eens dat sommige gewoon veeeeel meer aanleg hebben.
Als ik nu 80u pw balletjes ga slaan wordt ik geen Tiger Woods. En geen doping in de wereld zal me dat maken. Maar met bodybuilding wordt alles op roids gegooid. Alsof de Olympia een WK drugsgebruik is.