Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Off gaan geloof ik doe sowieso niet, die massa is dan nooit vast te houden. Verder zitten ze imo op vele grammen en een shitload aan orals.

Off gaan zullen er idd weinig zijn. Maar om wederom Lee aan te halen, hem geloof ik wel dat hij regelmatig off ging.

upload_2018-10-26_17-20-4.jpeg

@Skatermarvin stak op pagina 1844, in de derde post, het vuur aan de lont... #relnicht

Ik ga ook niet volledig vrijuit :eyebrow:

En ik ga gewoon hard in tegen die huilebalkerij :trollface:

Vier dagen na de operatie. Al iets minder dik, maar nog steeds de kop van een dikke pad met speknek. :roflol:
IMG_20181026_114902.jpg

Oké, dit is een BB-forum en geen ziekenhuisforum, dus daarom nog maar een foto'tje (en om te voorkomen dat mensen mij een dikz*k of speknek vinden op basis van bovenstaande foto :P):
IMG_20181026_115011.jpg

Laatst bewerkt:
Vier dagen na de operatie. Als iets minder dik, maar nog steeds de kop van een dikke pad met speknek. :roflol:
IMG_20181026_114902.jpg

Oké, dit is een BB-forum en geen ziekenhuisforum, dus daarom nog maar een foto'tje (en om te voorkomen dat mensen mij een dikz*k of speknek vinden op basis van bovenstaande foto :P):
IMG_20181026_115011.jpg
:roflol::roflol::roflol: Nu lijk je wel een verdomd extreme brede kaaklijn te hebben! Je lijkt Wesley Vissers wel.. @GeenEiwittenVoorJe18Bent heb jij ook zo'n kaaklijn!? :windup:Daar gaat je natty status bertje!!!!!!!!!!!!

:roflol::roflol::roflol: Nu lijk je wel een verdomd extreme brede kaaklijn te hebben! Je lijkt Wesley Vissers wel.. @GeenEiwittenVoorJe18Bent heb jij ook zo'n kaaklijn!? :windup:Daar gaat je natty status bertje!!!!!!!!!!!!
Ik denk dat de omtrek van mijn kaak nu anderhalf keer is wat ie normaal is. Eergisteren en gisteren was het nog wat dikker. Ik kan mijn tanden/kiezen ook niet op elkaar krijgen en max. 1 cm op-en-neer bewegen. Vandaar dat ik 4 weken alleen maar vloeibaar kan eten door een rietje of babyflesje.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat de omtrek van mijn kaak nu anderhalf is wat ie normaal is. Eergisteren en gisteren was het nog wat dikker. Ik kan mijn tanden/kiezen ook niet op elkaar krijgen en max. 1 cm op-en-neer bewegen. Vandaar dat ik 4 weken alleen maar vloeibaar kan eten door een rietje of babyflesje.

Site enhancement?

Ik denk dat de omtrek van mijn kaak nu anderhalf is wat ie normaal is. Eergisteren en gisteren was het nog wat dikker. Ik kan mijn tanden/kiezen ook niet op elkaar krijgen en max. 1 cm op-en-neer bewegen. Vandaar dat ik 4 weken alleen maar vloeibaar kan eten door een rietje of babyflesje.
Vrouwen vallen volgens mij op zo'n kin dus wat dat betreft kun je je lol op nu;-p behalve dan als je onverstaanbaar praat natuurlijk!!!

Die term ken ik niet. Wat is dat? :P
Vrouwen vallen volgens mij op zo'n kin dus wat dat betreft kun je je lol op nu;-p behalve dan als je onverstaanbaar praat natuurlijk!!!
Ik kan een beetje brabbelen, volgens mij nog best verstaanbaar. Houd maar eens je kiezen op elkaar en probeer dan te praten. Het lukt wel, maar articuleren gaat niet geweldig en kost moeite.

Ik kan een beetje brabbelen, volgens mij nog best verstaanbaar. Houd maar eens je kiezen op elkaar en probeer dan te praten. Het lukt wel, maar articuleren gaat niet geweldig en kost moeite.

Ik had een keer me kaak uit de kom terwijl ik het niet wist.

Heb ik een week gelopen met een kaak die niet open kon, tanden konden 1 cm van elkaar Hoe vaak ik wel niet op me tong beet en uit reflex me mond open probeerde te doen. Heb nog nooit zoveel pijn gehad

Vervolgens naar de fysio en die trok hem in een keer weer goed volgende dag kon ik weer eten.

• Like
Waarderingen: BB_

Beetje als Clint Eastwood in zijn beste films, mogelijk best interessant voor de dames.

Geeft niets hoor, vinden ze juist schattig.
Ik houd toch wel van je hoe je ook bent of praat. Zou jij afknappen op iemand die binnensmonds en voor 30% verstaanbaar praat @Steks ? Ik laat dit keer @Bubs er maar buiten daar ze me straks een creep gaat vinden.

Terug
Naar boven