- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
@Skatermarvin stak op pagina 1844, in de derde post, het vuur aan de lont... #relnicht
Ik ga ook niet volledig vrijuit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Off gaan geloof ik doe sowieso niet, die massa is dan nooit vast te houden. Verder zitten ze imo op vele grammen en een shitload aan orals.
@Skatermarvin stak op pagina 1844, in de derde post, het vuur aan de lont... #relnicht
Ik ga ook niet volledig vrijuit![]()

Precies! Eveneens jouw fysiek is makkelijk natty haalbaar!Lijkt mij gewoon natty haalbaar dat fysiek van die thomas![]()

):Vier dagen na de operatie. Als iets minder dik, maar nog steeds de kop van een dikke pad met speknek.
![]()

Ik kom erop terug, vond dit er net wel een beetje juicy uitzienIk ben niet natty en heb niet eens een goed fysiekgeloven jullie mij wel dan?

Lijkt mij gewoon natty haalbaar dat fysiek van die thomas![]()
Ik kuur het goed!Ik kom erop terug, vond dit er net wel een beetje juicy uitzien
![]()
Vier dagen na de operatie. Als iets minder dik, maar nog steeds de kop van een dikke pad met speknek.
![]()
Oké, dit is een BB-forum en geen ziekenhuisforum, dus daarom nog maar een foto'tje (en om te voorkomen dat mensen mij een dikz*k of speknek vinden op basis van bovenstaande foto):
![]()

Nu lijk je wel een verdomd extreme brede kaaklijn te hebben! Je lijkt Wesley Vissers wel.. @GeenEiwittenVoorJe18Bent heb jij ook zo'n kaaklijn!?
Daar gaat je natty status bertje!!!!!!!!!!!!Off gaan zullen er idd weinig zijn. Maar om wederom Lee aan te halen, hem geloof ik wel dat hij regelmatig off ging.
![]()
Ik denk dat de omtrek van mijn kaak nu anderhalf keer is wat ie normaal is. Eergisteren en gisteren was het nog wat dikker. Ik kan mijn tanden/kiezen ook niet op elkaar krijgen en max. 1 cm op-en-neer bewegen. Vandaar dat ik 4 weken alleen maar vloeibaar kan eten door een rietje of babyflesje.Nu lijk je wel een verdomd extreme brede kaaklijn te hebben! Je lijkt Wesley Vissers wel.. @GeenEiwittenVoorJe18Bent heb jij ook zo'n kaaklijn!?
Daar gaat je natty status bertje!!!!!!!!!!!!
Ik denk dat de omtrek van mijn kaak nu anderhalf is wat ie normaal is. Eergisteren en gisteren was het nog wat dikker. Ik kan mijn tanden/kiezen ook niet op elkaar krijgen en max. 1 cm op-en-neer bewegen. Vandaar dat ik 4 weken alleen maar vloeibaar kan eten door een rietje of babyflesje.
Vrouwen vallen volgens mij op zo'n kin dus wat dat betreft kun je je lol op nu;-p behalve dan als je onverstaanbaar praat natuurlijk!!!Ik denk dat de omtrek van mijn kaak nu anderhalf is wat ie normaal is. Eergisteren en gisteren was het nog wat dikker. Ik kan mijn tanden/kiezen ook niet op elkaar krijgen en max. 1 cm op-en-neer bewegen. Vandaar dat ik 4 weken alleen maar vloeibaar kan eten door een rietje of babyflesje.
Die term ken ik niet. Wat is dat?

Ik kan een beetje brabbelen, volgens mij nog best verstaanbaar. Houd maar eens je kiezen op elkaar en probeer dan te praten. Het lukt wel, maar articuleren gaat niet geweldig en kost moeite.Vrouwen vallen volgens mij op zo'n kin dus wat dat betreft kun je je lol op nu;-p behalve dan als je onverstaanbaar praat natuurlijk!!!
Ik kan een beetje brabbelen, volgens mij nog best verstaanbaar. Houd maar eens je kiezen op elkaar en probeer dan te praten. Het lukt wel, maar articuleren gaat niet geweldig en kost moeite.
Ik kom erop terug, vond dit er net wel een beetje juicy uitzien
![]()
Ik kan een beetje brabbelen, volgens mij nog best verstaanbaar. Houd maar eens je kiezen op elkaar en probeer dan te praten. Het lukt wel, maar articuleren gaat niet geweldig en kost moeite.
Geeft niets hoor, vinden ze juist schattig.Die term ken ik niet. Wat is dat?