- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hele prep heel instagram onderspammen en dan wanneer de plaatsing geweest is 0 berichten. Kan maar een ding betekenen![]()
Heb jij zo'n klein mensje in huis wonen daar die met behulp van het trapje de douche en of het bad moet betreden
??Ze vraagt het aan jw, dus jw.
Thanks man.. denk wel dat het er beter uitziet. 2 jaar terug stond ik er zo bij.. Moet alleen niet low carb gaan, krijg anders van die hangende oogledenIk vind persoonlijk droger niet beter, in jouw geval lijkt het me esthetisch niet beter om droger te worden dan je nu bent, maar ik heb er geen verstand van.
Dankje man. Ik word vaker jonger geschat. Vind dat nu alleen een voordeelt*ring gozert lol jouw fysiek is zo badass had wel niet verwacht daar zo’n jong koppie op te zien. Maar goed des te meer kuddo’s.
Dankje man. Ik word vaker jonger geschat. Vind dat nu alleen een voordeel
Thanks man.. denk wel dat het er beter uitziet. 2 jaar terug stond ik er zo bij.. Moet alleen niet low carb gaan, krijg anders van die hangende oogleden![]()
Precies dit!Dit is waar de p*ssy voor weg drijft man, hier ligt je geluk.
t*ring gozert lol jouw fysiek is zo badass had wel niet verwacht daar zo’n jong koppie op te zien. Maar goed des te meer kuddo’s.
Volgens mij is jwhey eerste geworden maar het feit dat hij nu niet meer reageert op berichten op dbb en/of social media voelt wel beetje attention wh*re achtig. Zeg gewoon wat het geworden is en doe niet zo gek.

Dit is waar de p*ssy voor weg drijft man, hier ligt je geluk.
Geen gebash hoor, vind jw meer dan een prima gozer en ken hem al tijden. Maar als je weken lang hyped/vlogt/post over je prep en dan wanneer de show geweest is 0 updates geeft vind ik wat raar. Take your loss and move on.Nope, wss is het door @hoxyz alleen bedoeld om te bashen, gezien de uitslag gewoon online staat?
BB tot 100kg
1. Ilja
2. Nestor
3. Jan Willem
Thanks man. True! Maar heeft echt te maken met meer dingen. 1 daarvan is carbs. Hier zat ik een aantal dagen op onder de 100 gram carbs:Ik vind 5% bf je wel beter staan, maar ook omdat ik ergens denk dat jouw hoofd niet helemaal goed past bij zo’n groot lichaam. Je hebt een smal gelaat en, misschien ligt het aan die ene foto, dat contrasteert imo te hard op je lichaam.
Nou moet ik zeggen dat ik afgelopen jaar sowieso echt behoorlijk terug gekomen ben gan de extreme massa look en ik een smaller ripter frame echt veel beter vind ogen. Je gaat daarmee ook echt zo veel beter liggen bij de chicks en mensen in het algemeen.
Thanks man. True! Maar heeft echt te maken met meer dingen. 1 daarvan is carbs. Hier zat ik een aantal dagen op onder de 100 gram carbs:![]()
![]()

ROFL DIE HET ZN BROEK OP DE ENKELS OOK NOG HÉ!!!

naah..gekke tijden dat. De personeelslift van de basicfit gebruiken om progressie pics te maken om vervolgens op instagram belaagd te worden door de manager van de basicfit.