MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Je armen ook, maar je pecs zijn van een andere planeet.
Thanks, probeer alles een beetje in verhouding te krijgen. Focus ligt nu op schouders, nek en quads..

Verdomme man! Jouw genen zijn echt niet normaal! Je beseft volgens mij zelf niet eens hoe zieke shape dit is!
thanks bro! Inb4 ijzeren genen of iron genetics! Heb wel above average genetics, maar ik geef toe dat m'n rugaanhecting echt bout is. Middel mag ook dunner. Daarom ook afgelopen jaar geen front double biceps gepost bij de contest.

Toeval! Hahah wekelijkse tripje naar mediterranee!
Ik kwam zo vaak dat zo'n jongen daar mij wilde behoeden voor hoe slecht het dagelijks eten van roodvlees is.
Hij raadde me die actie van 3kg kipfilet voor 13,50 aan. Niet gedaan, rundertartaar van daar kruid je, 3 minuten in de pan het klaar...Kan je met kipfilet niet mee wegkomen
Hoe heb je die kussens precies opgezet? Kun je eens plaatje posten? Geen gek idee voor mijn hotelletjespompjesadventures

thanks bro! Inb4 ijzeren genen of iron genetics! Heb wel above average genetics, maar ik geef toe dat m'n rugaanhecting echt bout is. Middel mag ook dunner. Daarom ook afgelopen jaar geen front double biceps gepost bij de contest.
:roflol:

Ik kan me niet voorstellen dat je een breed middel hebt

Extra speciaal dat je dit naturel bereikt hebt 'Coolbuilder'

:)
Thanks. Ik ruik wat sarcasme.
Je gaat trouwens op "natural" door, je mag oude berichten van me citeren, maar hoelang heb ik dit al niet meer geclaimt?
Los daarvan, als je nu een drugstest voor anabolen bij mij zou doen zou je niks vinden.
Ik zit ook 6kg van mijn grootste shape, dat verschil is dan spiermassa

Laatst bewerkt:
Je gaat trouwens op "natural" door, je mag oude berichten van me citeren, maar hoelang heb ik dit al niet meer geclaimt?
Los daarvan, als je nu een drugstest voor anabolen bij mij zou doen zou je niks vinden.

Ga je ooit weer on? En waarom ben je ooit gaan gebruiken?

Kaas of worst?

Duurt een beetje lang tot de tegenpartij weer reageert :mad:

Keto is ook meer een tool om eens in de zoveel tijd in te zetten. Begrijp me niet verkeerd, ik haat keto. Smerig dieet, onpraktisch en niet vol te houden. Maar ik zie goede evaringen en gasten als Dave Palumbo zijn fan dus het heeft zeker een plaats. Heb niet idee dat jij objectief bent.

En als we toch synomienen gebruiken. Ik zie carbs dan als hout en ketosis als een olie gestookte kachel.
Ik ben geen voorstander van keto (althans, voor sommige mensen kan het werken, maar i.c.m. intensief sporten vind ik het niet ideaal), maar waarom vind je het smerig? Een van de voordelen vind ik juist dat het lekker is, lekker veel vlees, vis, kaas. Alleen jammer dat groenten en fruit zo beperkt zijn en je niet aan je micro's komt zonder supplementen.

Heb dat dieet een paar jaar geleden precies zoals jij zegt 2.5 week lang gedaan, in 1 week tijd ging mijn gewicht van 88kg naar onder de 80kg. Heb toen nog een topic aangemaakt omdat ik zo fking erg erom stressde. Mijn kracht ging ontzettend veel naar beneden dus ben er na 2.5 week mee gestopt toen. Als ik de foto's terug kijk heb ik niet van de hangende oogleden dus je hebt wel gelijk wat dat betreft.

Waarschijnlijk had je je vetten toentertijd te laag, dat is een veelvoorkomende fout in keto. Ook de carb refeeds moeten goed gebeuren. Daarnaast gaat de kracht aan het begin wanneer je lichaam de switch maakt sowieso een klein beetje omlaag maar na een aantal weekjes hoort het alweer terug te komen.

Ook zijn de volgende dingen een must imo:
  • Zoutwater in de ochtend drinken (1,5 theelepel zeezout & 1 theelepel kaliumzout)
  • 400-800 MG Magnesium supplement (geen oxide vorm)
  • Elke ochtend beginnen met keto coffee (Koffie, MCT olie & Kerrygold boter. Optioneel: Cacao & Kaneel). Dit zodat je beter in ketosis raakt en na de carb refeed sneller terug bent in ketosis
  • Je vetten moeten echt hoger dan je vaak denkt. Vrij moeilijk om te halen ook dus daar is de keto coffee ook heel nice.
  • Meer zout eten, met dit dieet mag je zoutarme producten overslaan en lekker veel zout naar binnen werken.
  • Eiwitten niet te hoog! Denk bijvoorbeeld aan max 100 gram eiwitten per dag.
  • Eventueel zou je nog HMB kunnen nemen om de afbraak van eiwitten te verminderen.

Het opleggen van restricties heeft een negatieve impact op het langdurig volhouden van een dieet / gewichtsverlies.
Een hele macrogroep uitsluiten is een enorme restrictie. In weightloss studies doen de groepen die aan keto zitten het dan ook niet beter dan groepen waarbij een andere aanpak wordt gehanteerd.
Metabolisch gezien wordt dietary fat ook efficiënter omgezet in lichaamsvet.

Om de huidige overeet-epidemie weg te schrijven als veroorzaakt door 'pieken en dalen in bloedsuiker waardoor mensen honger houden' is veel te kort door de vocht.

Daarnaast is een ongevoeligheid voor insuline bij mensen die aan krachttraining doen (vrijwel) nooit een probleem, dus ook wat dat betreft heeft keto geen voet in aarde in de krachtsport.

Ik ben nog steeds niet overtuigd.

Snap je punt helemaal. Keto is niet optimaal voor spieropbouw, maar dit doe je ook niet wanneer je aan het cutten bent. Of die 150-200 gram carbs nou veel effect hebben in de cut, geen idee.
Wat ik wel weet is dat keto een heel interessant dieet is voor mental performence, alternatief voor carb cycling en makkelijker cutten. Het is sowieso gewoon een tool maar ik zie mensen als jou het ook niet gebruiken.

"Metabolisch gezien wordt dietary fat ook efficiënter omgezet in lichaamsvet"
Dit mag zo zijn maar feitelijk gezien gaat het niemand lukken genoeg te eten op het keto dieet om dit te bereiken. Wanneer je echt in KETOSIS bent dan heb je in de cut niet eens honger. Vandaar is het een handige tool. Niet voor iedereen weggelegd natuurlijk.

Snap je punt helemaal. Keto is niet optimaal voor spieropbouw, maar dit doe je ook niet wanneer je aan het cutten bent. Of die 150-200 gram carbs nou veel effect hebben in de cut, geen idee.
Wat ik wel weet is dat keto een heel interessant dieet is voor mental performence, alternatief voor carb cycling en makkelijker cutten. Het is sowieso gewoon een tool maar ik zie mensen als jou het ook niet gebruiken.

"Metabolisch gezien wordt dietary fat ook efficiënter omgezet in lichaamsvet"
Dit mag zo zijn maar feitelijk gezien gaat het niemand lukken genoeg te eten op het keto dieet om dit te bereiken. Wanneer je echt in KETOSIS bent dan heb je in de cut niet eens honger. Vandaar is het een handige tool. Niet voor iedereen weggelegd natuurlijk.
Goed, maar, dan geld alsnog dat thermogeen effect van carbs groter is dan dat van vet. Dus met dezelfde hoeveelheid kcals op een high carb diet verlies je iets meer kcals /sneller reserves dan op keto.
Also, ookal bouw je in een cut niet (veel) massa op, je wilt je trainingen alsnog zo intensief mogelijk houden ivm behoud van spiermassa. Dus ook in dat opzicht is keto met bodybuilding niet optimaal.
Als methode om af te vallen voor een doorsnee persoon zou het een tool in je toolbox kunnen zijn. Maar wanneer maximaal spierbehoud op optimaliseren van lichaamscompositie een rol speelt heb je imo niks te zoeken bij keto.

Terug
Naar boven