- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
Mirin
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mirin
Wil je niet wat specifiekere informatie voordat je mirin bent?
Zonde man. Had je ze niet door Arthur Groenefelt laten maken? Hij maakt normaal wel goede foto's geloof ik.Fucking kutfotos man. Vanaf rechter zijkant tegen podium aan genomen, ook echr alleen van die hoek. Geen 1 pose dus 'op de camera zegmaar.
En lichtval ook helemaal ruk
Wat was er mis met onze sessie?
Geen idee, misschien kan jij het me vertellen? Misschien dat ik het effect van de natuurlijke creatines merk bij een inname van 400-500 gram per dag?
Heb dat dieet een paar jaar geleden precies zoals jij zegt 2.5 week lang gedaan, in 1 week tijd ging mijn gewicht van 88kg naar onder de 80kg. Heb toen nog een topic aangemaakt omdat ik zo fking erg erom stressde. Mijn kracht ging ontzettend veel naar beneden dus ben er na 2.5 week mee gestopt toen. Als ik de foto's terug kijk heb ik niet van de hangende oogleden dus je hebt wel gelijk wat dat betreft.Yes, ook al zou ik de term extreem niet toegepast vinden. Aangezien je zorgt dat je lichaam ketones gaat gebruiken als brandstof, je verlaagt je carbs super laag tot vrijwel geen carbs en vetten doe je omhoog. Ook gaat je eiwit niet heel hoog want anders raak je als nog niet in ketoses. 75% vetten, 20% protein en 5% carbs. Daarnaast zou ik cyclical ketogenic diet doen dus 1x in de week carb refeed. Bij low carb zul je dus zo weinig energie hebben omdat je lichaam nog steeds op glucose draait en daar niet genoeg van krijgt maar wel genoeg om niet in ketosis te kunnen raken.
Ik zou the cyclical ketogenic diet in ieder geval een kans geven als ik jou was. Als je het niet probeert zul je ook niet weten of het voor jou super chill werkt.
Haha ik doe 4 van de 6 maaltijden zowat keto. Voor het na het trainen heb ik echt carbs nodigPrecies dit dus. Maar voordat je in ketosis raakt moet je lichaam van alle glycogen af zijn, dus ook je muscle/liver glycogen wanneer alles op is switcht je lichaam over naar ketosis.
Ik ben sowieso in! Dat je heilig gelooft in dat soort rood vlees geeft alleen maar meer aan dat keto iets voor jou is.
En waar haal je dat zo goedkoop dan? Als ik het voor die prijs vond zou ik dat elke dag eten man! Ik geloof namelijk ook dat rundvlees superieur is.
Inderdaad bij zo'n islamitische slager:De prijs voor 30 eieren en 4,50 per kg kipfilet is ook zeker niet verkeerd daarHaha ik doe 4 van de 6 maaltijden zowat keto. Voor het na het trainen heb ik echt carbs nodigInderdaad bij zo'n islamitische slager:
https://www.facebook.com/Medi026/?rf=321993731321220
Supermarkt Mediterranee
Hun "rundertartaar" is eigenlijk meer een bieflap, niet droog maar lekker sappig vlees.

de cut is in ieder geval goed geslaagd!Maandag eindelijk weer bulken en eens proberen uit de ecto zone te komen. Vandaag carbload proberen met een kleine 700g carbs.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Ook klant daar, of ef op hun page gekeken? Vorig jaar was je nog minder kwijt voor 30 eitjesDe prijs voor 30 eieren en 4,50 per kg kipfilet is ook zeker niet verkeerd daar![]()
t*ring droog man. Die lijnen op mn schouder ga ik ook voorMaandag eindelijk weer bulken en eens proberen uit de ecto zone te komen. Vandaag carbload proberen met een kleine 700g carbs.
#1 rijstwafel jam vruchtenhagelde cut is in ieder geval goed geslaagd!
Waar ga je mee laden?
Thanks, lijnen kwamen vrij vroeg. Front en onderrug zit nog wel wat vet maar ik wil bulkeeeent*ring droog man. Die lijnen op mn schouder ga ik ook voor

Vaste klant, sla elke keer 3kg kipfilet in. Haal m'n eieren meestal bij de ah tijdens m'n cut omdat ik er toch maar 3 per keer eet, maar eenmaal weer op de 5 en daar kom ik elke week langsOok klant daar, of ef op hun page gekeken? Vorig jaar was je nog minder kwijt voor 30 eitjes
![]()

Goei shape! Meer yohimbine knallen voor de stubborn deeltjesThanks, lijnen kwamen vrij vroeg. Front en onderrug zit nog wel wat vet maar ik wil bulkeeeen
![]()

Toeval! Hahah wekelijkse tripje naar mediterranee!Vaste klant, sla elke keer 3kg kipfilet in. Haal m'n eieren meestal bij de ah tijdens m'n cut omdat ik er toch maar 3 per keer eet, maar eenmaal weer op de 5 en daar kom ik elke week langs![]()
![]()
![]()
Gisteren even thuis gesport. Kussens op de grond, paar dumbbells, superset dumbbell press + flyes. Op 86,5kg nu. Benen lijken net stelten op foto 1![]()
Verdomme man! Jouw genen zijn echt niet normaal! Je beseft volgens mij zelf niet eens hoe zieke shape dit is!![]()
![]()
Gisteren even thuis gesport. Kussens op de grond, paar dumbbells, superset dumbbell press + flyes. Op 86,5kg nu. Benen lijken net stelten op foto 1![]()