Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Het opleggen van restricties heeft een negatieve impact op het langdurig volhouden van een dieet / gewichtsverlies.
Een hele macrogroep uitsluiten is een enorme restrictie. In weightloss studies doen de groepen die aan keto zitten het dan ook niet beter dan groepen waarbij een andere aanpak wordt gehanteerd.
Metabolisch gezien wordt dietary fat ook efficiënter omgezet in lichaamsvet.

Om de huidige overeet-epidemie weg te schrijven als veroorzaakt door 'pieken en dalen in bloedsuiker waardoor mensen honger houden' is veel te kort door de vocht.

Daarnaast is een ongevoeligheid voor insuline bij mensen die aan krachttraining doen (vrijwel) nooit een probleem, dus ook wat dat betreft heeft keto geen voet in aarde in de krachtsport.

Ik ben nog steeds niet overtuigd.

Ik kan me iets herinneren over depletion-trainingen bij BBers als onderdeel van hun piekschema. Zou keto daar wel stand in kunnen houden?

Ik kan me iets herinneren over depletion-trainingen bij BBers als onderdeel van hun piekschema. Zou keto daar wel stand in kunnen houden?
Dat zeer zeker, hoewel ik van mening ben dat dusdanig depleten en laden vaak meer verknalt dat goeds doet voor je shape.
Maar tijdens die deplete trainingen/dagen zit je inderdaad zeer laag op koolhydraten

Geen idee hoelang zo’n depletion fase duurt. Maar in ketosis te komen duurt zo’n 5-7 dagen. Tot die tijd is het afzien.

Geen idee hoelang zo’n depletion fase duurt. Maar in ketosis te komen duurt zo’n 5-7 dagen. Tot die tijd is het afzien.

Ik doelde op het keto-dieet zelf, niet zozeer het in ketosis geraken. Daarnaast vind ik IF wel effectief (voor mij).

Vooral dat laatste. Ik heb een week keto geprobeerd. Ik kreeg een terugval met 5 appels, een liter jus d’orange en een ciabatta brood. Heel de dag vette pl**ris zooi eten is duur en smerig.

Ondoebaar zo’n dieet. Je weet pas hoe lekker carbs zijn als je ze niet meer mag eren. Ik zie weleens posts voorbij komen van Chrib Bell. Van McDonalds burgers zonder broodje. The f**k.. Wat een kut leven is dat.

Maar het werkt wel. Feit. Dus tenzij iemand met onderzoek aankomt dat het niet zou werken, dan graag sfoppen met mening zo grof te uit te spreken. Want DBB is gevoelig voor populische praatjes.

U vraagt, wij draaien:

https://academic.oup.com/ajcn/article/83/5/1055/4649481

https://bodyrecomposition.com/resea...-low-carbohydrate-diets-research-review.html/

https://jamanetwork.com/journals/jama/article-abstract/196351

Is allemaal uit een oud topic op BN, met nog ouder research. Maar voor zover ik weet, is er op dit gebied niets veranderd.

De onderzoeken focussen op resultaat. Ik claim niet dat low carb niet zou werken. Maar keto dieet is mentaler beter vol te houden. En in het tweede onderzoek was het geen echt keto dieet. Nog teveel carbs (33, terwijl echte keto onder de 20 is) en ook iets teveel protein. Rond de 80 is ideaal voor keto, in plaats van 125 in dat onderzoek.

Plus die wetenschappelijke onderzoeken.. Tsja, wat is daar nou zo goed aan vraag ik me soms af. Tellen ervaren van 100en of 1000en mensen op internet dan niet meer mee?

En nogmaals, ik het een onpraktisch en vies kut dieet. Maar het werkt voor velen.

Laatst bewerkt:
De onderzoeken focussen op resultaat. Ik claim niet dat low carb niet zou werken. Maar keto dieet is mentaler beter vol te houden. En in het tweede onderzoek was het geen echt keto dieet. Nog teveel carbs en ook teveel protein.

Plus die wetenschappelijke onderzoeken.. Tsja, wat is daar nou zo goed aan. Tellen ervaren van 100en of 1000en mensen op internet dan niet meer mee?

He? Hier kan ik geen chocola van maken.

Hier een deel van je oude post: "Ik heb een week keto geprobeerd. Ik kreeg een terugval met 5 appels, een liter jus d’orange en een ciabatta brood. Heel de dag vette pl**ris zooi eten is duur en smerig.

Ondoebaar zo’n dieet. Je weet pas hoe lekker carbs zijn als je ze niet meer mag eren. Ik zie weleens posts voorbij komen van Chrib Bell. Van McDonalds burgers zonder broodje. The f**k.. Wat een kut leven is dat.

Maar het werkt wel. Feit. Dus tenzij iemand met onderzoek aankomt dat het niet zou werken, dan graag sfoppen met mening zo grof te uit te spreken."

Enige consistentie in standpunten is wel noodzakelijk voor het voeren van een inhoudelijke discussie.

He? Hier kan ik geen chocola van maken.

Hier een deel van je oude post: "Ik heb een week keto geprobeerd. Ik kreeg een terugval met 5 appels, een liter jus d’orange en een ciabatta brood. Heel de dag vette pl**ris zooi eten is duur en smerig.

Maar het werkt wel. Feit. Dus tenzij iemand met onderzoek aankomt dat het niet zou werken, dan graag sfoppen met mening zo grof te uit te spreken."

Enige consistentie in standpunten is wel noodzakelijk voor het voeren van een inhoudelijke discussie.

Het mentale volhouden zit in stabiele energy levels. Ik persoonlijk zou low carb ook niet volhouden. Ik ben gek op appels, brood en sinasappels. Maar ik zie dit liften ook meer als leuke hobby en ben niet dedicated. Ik vind keto niet vol te houden, praktisch en financieel. Maar low carbs evenmin. f**k al dat dieeten, ik eet what the f**k ik wil. For the record, ik heb nog nooit een cut hoeven doen.

Voor de hardcore onder ons. Die op low carb met wallen onder de ogen 60min cardio gaan doen. Tsja... Overweeg eens keto. Dan blijft je pik tenminste in full werking en ben je geen levende zombie. Zal de vrouw waarderen.

Al zullen de meeste van de hardcore boddibilder single zijn, want wie wilt er nou leven met een autistische ijdeltuit :p

Keto werkt in dát opzicht wel. Het is alleen kut om te doen in praktische zin. Maar meal preppen en koude rijst en kip vreten uit plastic bakjes is eveens helemaal kut. Respect voor jullie die deze bullshit doen.

Laatst bewerkt:
Persoonlijke voorkeur kan een minder effectief dieet, effectiever maken voor die persoon.

Ik drink een bakje koffie.

Mijn favoriet was de alcohol discussie. Ik vind mensen die niet meedrinken op speciale gelegenheden ‘saaie kutjes’. En ik werd vervolgens uitgemaakt voor meeloper, zwakkling en alcoholist. Debat op zijn best hier op DBB! Eigenwijs zijn ze zeker hier. Waarvoor props. Heerlijk vind ik dat.

20181102_144204.jpg

105.0 vanmorgen

Terug
Naar boven