XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Het lijkt mij toch angstig, om heel me leven afhankelijk te zijn van kunstmatige hormonen, iedere zoveel dagen een spuitje maakt jou niet veel anders dan een suikerziektepatiënt. Daarnaast zijn jullie in tijden van onzekerheid (oorlog, natuurramp, financiële tegenvaller etc.), toch wel een erg kwetsbare doelgroep.

Trt kost niets . Misschien evenveel als een zak brood per week.
Je hebt esters die 2 maanden meegaan. Een suikerpatient zet elke dag injecties. Ik op trt niet.

Trt kost niets . Misschien evenveel als een zak brood per week.
Je hebt esters die 2 maanden meegaan. Een suikerpatient zet elke dag injecties. Ik op trt niet.

Ieder zijn ding toch? Persoonlijk streef ik naar onafhankelijkheid, en om succes te behalen op mijn eigen kracht (zowel BB en in het leven).

Ieder zijn ding toch? Persoonlijk streef ik naar onafhankelijkheid, en om succes te behalen op mijn eigen kracht (zowel BB en in het leven).

:roflol::roflol::roflol::roflol:

voor een diersoort als de mens is er niet zoiets als onafhankelijkheid, voor meer info verwijs ik je door naar mijn topic
(sterker nog, voor geen enkel levend wezen, op extremofielen na, is er sprake van onafhankelijkheid)

begin weer langzaam aan wat bij te komen hoop dat ik in april rond de 83 kg weeg en dan weer een cut erin gooien

6fp0g9.jpg

Ik doe het ook op eigen kracht. En he is maar wat je onafhankelijkheid noemt he ;)
Mijn internet heb ik ook wekelijks nodig net zoals mijn gsm. Ja daardoor ben ik afhankelijk van iets maar daar heb ik geen problemen mee :p

Ik doe het ook op eigen kracht. En he is maar wat je onafhankelijkheid noemt he ;)
Mijn internet heb ik ook wekelijks nodig net zoals mijn gsm. Ja daardoor ben ik afhankelijk van iets maar daar heb ik geen problemen mee :p

Niet mee eens. Ik denk dat zelfs Angelus het met mij eens is hierover:roflol:

Terug
Naar boven