WillemB90
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
En het gaat er nooit meer vanaf :'(
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het lijkt mij toch angstig, om heel me leven afhankelijk te zijn van kunstmatige hormonen, iedere zoveel dagen een spuitje maakt jou niet veel anders dan een suikerziektepatiënt. Daarnaast zijn jullie in tijden van onzekerheid (oorlog, natuurramp, financiële tegenvaller etc.), toch wel een erg kwetsbare doelgroep.
Trt kost niets . Misschien evenveel als een zak brood per week.
Je hebt esters die 2 maanden meegaan. Een suikerpatient zet elke dag injecties. Ik op trt niet.
Ieder zijn ding toch? Persoonlijk streef ik naar onafhankelijkheid, en om succes te behalen op mijn eigen kracht (zowel BB en in het leven).
Duurt mega lang en kost onzettend veel geld. Zit eraan te denken weg te laten snijden. Wil gewoon helemaal kaal zijn, vind ik nu het mooiste. Ook geen cover-up dus of niets...
. Doelde meer chirurgisch en met lijm een klein litteken 
Ieder zijn ding toch? Persoonlijk streef ik naar onafhankelijkheid, en om succes te behalen op mijn eigen kracht (zowel BB en in het leven).

Ik doe het ook op eigen kracht. En he is maar wat je onafhankelijkheid noemt he
Mijn internet heb ik ook wekelijks nodig net zoals mijn gsm. Ja daardoor ben ik afhankelijk van iets maar daar heb ik geen problemen mee![]()

Niet mee eens. Ik denk dat zelfs Angelus het met mij eens is hierover![]()
begin weer langzaam aan wat bij te komen hoop dat ik in april rond de 83 kg weeg en dan weer een cut erin gooien
![]()
Dus jij gaat me vertellen dat als ik stop met trainen toch nog spiermassa aankom.
Kijk naar EM, traint 1x per week eet iedere dag doner en is huge + droog, dus nee, niet op eigen kracht.