XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Dan verschillen wij hier in van mening, wat natuurlijk niet erg is.

Haha ik snap wel wat je bedoelt hoor , aas zorgt er nu eenmaal voor dat je sneller iets bereikt.
Maar je mag zoveel aas nemen als je wil , als je er niets voor doet groei je niet.

Haha ik snap wel wat je bedoelt hoor , aas zorgt er nu eenmaal voor dat je sneller iets bereikt.
Maar je mag zoveel aas nemen als je wil , als je er niets voor doet groei je niet.

Ik dacht dat er een onderzoek was waarbij personen AAS namen en geen krachttraining deden en toch spiermassa aankwamen.

Het heeft voordelen en nadelen. Natty zijn heeft enkel nadelen.

:trollface:

:roflol:
:roflol::roflol::roflol:

Dus als jij aan een marathon meedoet en je draagt skates en houdt een touw achter een motor vast en haalt de finish, heb je het dan op eigen kracht gedaan omdat je het touw moet vasthouden en moet blijven staan?:rolleyes:

Eigenlijk zou gewoon iedereen die nog nooit AAS gebruikt heeft z'n smoel erover moeten houden. Hoe weet je als true natural medicijnendildobuilder nou wat AAS met je doen? Theorie en praktijk zit toch wel 1 en ander aan verschil in, zeker bij roids. En als het allemaal zo oneerlijk is dat die gebruiker groter is dan jij, regel dan een kuur en knal die naald erin.

:roflol:
:roflol::roflol::roflol:

Dus als jij aan een marathon meedoet en je draagt skates en houdt een touw achter een motor vast en haalt de finish, heb je het dan op eigen kracht gedaan omdat je het touw moet vasthouden en moet blijven staan?:rolleyes:

Inderdaad ja , slimme jongen ben je. Maar je stelling is verkeerd. Ik wist niet dat aas in bodybuilding verboden was ?

Eigenlijk zou gewoon iedereen die nog nooit AAS gebruikt heeft z'n smoel erover moeten houden. Hoe weet je als true natural medicijnendildobuilder nou wat AAS met je doen? Theorie en praktijk zit toch wel 1 en ander aan verschil in, zeker bij roids. En als het allemaal zo oneerlijk is dat die gebruiker groter is dan jij, regel dan een kuur en knal die naald erin.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is minimaal en het verschil met je oog zul je zeker niet zien.

En zulke onderzoeken worden vaak op zieke mensen met bijvoorbeeld aids gedaan zodat ze spiermassa behouden. Niet echt iets waar wij veel aan hebben dus.

Nee Jezus zeg, stop er toch eens mee met dat gekwal...
Met 22 jarige leeftijd heb jij ook gewoon nog geen ervaring met Aas.
Kerels die in de 30 zitten die al geruime tijd gebruikt hebben, die hebben ervaring.
Jullie denken alleen dat jullie ervaring hebben

Kerels die in de 30 zitten die al geruime tijd gebruikt hebben, die hebben ervaring.

en het gebash in andere topics gaat gewoon verder, misschien heeft hij al meerdere kuurtjes gedaan?
Het enigste wat hij zegt is dat mensen die nog nooit AAS gebruikt hebben niet goed kunnen oordelen

Wat een kneus. Moet ik het begrip ervaring even uitleggen voor je ?

Iemand die ON is heeft toch ervarig met aas slimmerik, de t*ring zeg

peanut jij bent echt niet natty :S

huh

Ik dwars peanut

Terug
Naar boven