- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Jij bent ook erg hé ;-p
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent ook erg hé ;-p
w@zup sanga ?
#slijmslijmOké, wat voor maandsalaris bied je mij?Misschien een idee om allemaal onze job op te zeggen en gewoon 24/7 gaan rellen hier?

Netjes, wat volg je momenteel voor schema nog steeds powerlifting of weer meer BB kant op?
Wel ironisch dat een aantal mensen die zich pas geleden druk maakten of een mening wel iets positiefs toevoegt het nu in eens belangrijk vinden om de baard van Sanca af te zeiken.
Mooie fysiek! Zou ik ook niet erg vinden om er over een jaartje zo bij te staan.
HahaMooie fysiek! Zou ik ook niet erg vinden om er over een jaartje zo bij te staan.
Netjes, wat volg je momenteel voor schema nog steeds powerlifting of weer meer BB kant op?
of 5ml
Ik had nog niks negatiefs over zijn baard gezegd, enkel dat iets meer model niet zou misstaan. Als dan meteen twee personen (waaronder @Sanca Claus zelf) dat gay noemen vraag je er zelf om.Wel ironisch dat een aantal mensen die zich pas geleden druk maakten of een mening wel iets positiefs toevoegt het nu in eens belangrijk vinden om de baard van Sanca af te zeiken.