XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Rip topic #neverforget

Ik vind dat het persoonsafhankelijk is wat voor baard iemand wel/niet staat en of het een verzorgde indruk maakt. Mij zou een baard niet staan en bovendien heb ik een babyface dus kan ik mij twee jaar niet scheren en dan heb ik nog geen Sancabaard.

Ik heb de indruk dat @Sanca Claus het type is waar zijn baard precies bij past. :D #slijmslijm

Misschien een idee om allemaal onze job op te zeggen en gewoon 24/7 gaan rellen hier?
Oké, wat voor maandsalaris bied je mij? :P

Shape begint weer ergens op te lijken.

RobMore.jpg

RobMore2.jpg

Nice Rob G & Grote S

Netjes, wat volg je momenteel voor schema nog steeds powerlifting of weer meer BB kant op?

Het is nu al een tijdje mijn UB/LB wat voor beide een kracht/hypertrphy dag heeft. Maar nu ik weer wat op kracht ben en de trainingen lekker gaan begint het wel weer te kriebelen om aan de RTS of Sheiko te gaan.

Wel ironisch dat een aantal mensen die zich pas geleden druk maakten of een mening wel iets positiefs toevoegt het nu in eens belangrijk vinden om de baard van Sanca af te zeiken.
Ik had nog niks negatiefs over zijn baard gezegd, enkel dat iets meer model niet zou misstaan. Als dan meteen twee personen (waaronder @Sanca Claus zelf) dat gay noemen vraag je er zelf om.

Verder vind ik @Sanca Claus een aardige kerel en heb gisteren nog even berichten met uitgewisseld. Dus no hard feelings verder.

De eerste ik voel me aangesproken betuiging :roflol:

Er bestaat zoiets als goedmoedige plagerijtjes en ook zoiets als humor. Muv humorloze droogkloten en Yasmine, kan iedereen zich voorstellen dat een goedmoedig plagerijtje plaats vindt bij iemand die je graag mag. Overigens, de meeste (iig hetero) relaties beginnen met plagerijtjes....

Terug
Naar boven