- Waardering
- 1.158
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik zelfs mijn pl**ris kop op het internet durf te zetten moet jij toch wel heel lelijk zijn.Ja wovano moet voor eeuwig leren leven met zijn pl**ris kop maar zo hebben we allemaal iets. Ik heb bijvoorbeeld vrij veel moedervlekken
Als ik zelfs mijn pl**ris kop op het internet durf te zetten moet jij toch wel heel lelijk zijn.

Jij hebt een gemene kop,, maar ik doelde niet op jouAls ik zelfs mijn pl**ris kop op het internet durf te zetten moet jij toch wel heel lelijk zijn.
Autoimmuun gezeik waardoor ik overal ontstekingen krijg, tot in de haarvaatjes toe en als die ontstoken zijn vallen de haren dus uit, zowel op het lichaam als het hoofd en gezicht. Maar de laatste paar weken lijkt ie zich terug te herstellen, ik moet nu gewoon wat geduld hebben.
Toch zal ik nooit kiezen voor een (over)styled hipster baard.
De baard was er trouwens slechter aan toe nog en begint nu terug dikker te worden.
Gelukkig wilt mijn eigen vrouwtje niet dat ik 'em afscheer, en ja, wij hebben een uitstekend seksleven
Inb4, logisch als je overal schaamhaar hebt.

One luvDat is meest belangrijke toch. Iets te veel info maar goed te horen dat je uitstekend seksleven hebt![]()

Niets doen houd je test hogerOne luv
Dat houdt mijn testgehalte hoog dus op Dbb wel relevant![]()
Ik ga het ondervinden

Ben jij niet benieuwd naar mijn sex leven ?Moet je dan geen nieuw topic openen over het uitstekende sexleven van Sanca?![]()
neeee jij loopt te huilen naar meer aandacht
Ik had eerder een discussie over mijn bijna zichtbare abs verwacht.Moet je dan geen nieuw topic openen over het uitstekende sexleven van Sanca?![]()
Ik had eerder een discussie over mijn bijna zichtbare abs verwacht.
Oei, valt dit ook onder huilen naar aandacht?
33Op welk vp sta je nu? 22-23?
Moet je je lidkaart van 30% club dan al inleveren?

Wacht als jij op 33% zit dan zit ik rond de 40%.
Ziet 33 er zo uit? Dan heb ik familie die +50 zitten![]()