- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vooral die bruine bollen op je hoofd. Wat een rare fetisj heb je.

Ik had nog niks negatiefs over zijn baard gezegd, enkel dat iets meer model niet zou misstaan. Als dan meteen twee personen (waaronder @Sanca Claus zelf) dat gay noemen vraag je er zelf om.
Verder vind ik @Sanca Claus een aardige kerel en heb gisteren nog even berichten met uitgewisseld. Dus no hard feelings verder.

Over een jaartje... Je bent serieus?
Liefst wel ja, maar zal wel niet haalbaar zijn als ik de reacties zo lees

Tenzij je van plan bent te gaan kuren, maar je wilt liever niet te breed worden dus dat lijkt me sterkLiefst wel ja, maar zal wel niet haalbaar zijn als ik de reacties zo lees![]()

Tijdens het kuren anders even stoppen met trainen? Gainen doe je dan tochTenzij je van plan bent te gaan kuren, maar je wilt liever niet te breed worden dus dat lijkt me sterk![]()

#gainenzondertetrainen of niet @SkatermarvinTijdens het kuren anders even stoppen met trainen? Gainen doe je dan toch![]()
Precies..schijnt tot op zekere hoogte nog echt te werken ook.

Zeker. 600 mg test voor 20 weken was geloof ik een gemiddelde toename van 12 kg vvm.. zonder te trainenPrecies..schijnt tot op zekere hoogte nog echt te werken ook.![]()
gaat natuurlijk niet op voor gevorderdenEigenlijk best wel heel ziek..Zeker. 600 mg test voor 20 weken was geloof ik een gemiddelde toename van 12 kg vvm.. zonder te trainengaat natuurlijk niet op voor gevorderden

Omdat het waar is?Zucht... ik heb mezelf beloofd niet toe te happen...

Het is pas woensdag...Zucht... ik heb mezelf beloofd niet toe te happen...