Waterhoofd meneer wil gewoon een rel starten, geef hem eens ongelijk, ik verveel me ook
Je gebit leek nergens op... val me aan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waterhoofd meneer wil gewoon een rel starten, geef hem eens ongelijk, ik verveel me ook
leek of lijkt?
vergeet de cola nietHeb net zo gezond boodschappen gedaan...
Nu kan ik weer teruggaan voor de![]()
![]()
Alleen zero
Damn man flink gegroeidEn met handschoentjes trainen... (dan heb ik het niet over vrouwen). Wie bedoel je nou eigenlijk?
----
Oké, als jullie dan foto's willen met aanspannen van de spiertjes (en moeilijke gezichten, die krijg je er gratis bij), bij deze.
Stats ter info:
BW: 101,5 kg
Lengte: 1,89 m
Leeftijd: 31 jaar
Pics tijdens eerste kuur na 8 weken 400 mg Test E + 200 mg Mast E
Benen zijn nog niet fotowaardig, maar dan komt wel. De aanhouder wint.
VP lijkt zo wel weer erg mee te vallen. Ik trek de kuur door naar 12 weken (i.p.v. 10); laatste 2 weken wordt dan wel 500 mg Test E only. Ik moet er nog wel wat kg's op kunnen knallen.
Laatste week weer goed aangekomen op ca. 4700 kcal.
![]()
![]()
![]()
volgende keer even andere belichting en andere hoekEn met handschoentjes trainen... (dan heb ik het niet over vrouwen). Wie bedoel je nou eigenlijk?
----
Oké, als jullie dan foto's willen met aanspannen van de spiertjes (en moeilijke gezichten, die krijg je er gratis bij), bij deze.
Stats ter info:
VP lijkt zo wel weer erg mee te vallen. Ik trek de kuur door naar 12 weken (i.p.v. 10); laatste 2 weken wordt dan wel 500 mg Test E only. Ik moet er nog wel wat kg's op kunnen knallen.
![]()
![]()
![]()

Die indruk heeft zowat iedereen hier intussen. Geen idee wat er speelt tss die twee... misschien een stukgelopen romance?Jij mag @Punjab niet ofwel. Want ik heb niet de indruk dat jij het elke keer als geintje bedoeld?

Beter!En met handschoentjes trainen... (dan heb ik het niet over vrouwen). Wie bedoel je nou eigenlijk?
----
Stats ter info:
![]()
![]()
![]()
Ligt er naar net aan hoe je het bekijkDie indruk heeft zowat iedereen hier intussen. Geen idee wat er speelt tss die twee... misschien een stukgelopen romance?![]()
Oké
Bipolair kan ik nog begrijpen, maar tripolair gaat me wat te ver
Met moeite. De jeugd van tegenwoordig verandert blijkbaar even vaak van persoonlijkheid als van onderbroek.
onderschat niet wat een schade jarenlang inteelt aan kan richten...Bipolair kan ik nog begrijpen, maar tripolair gaat me wat te ver
Ik zal het vragen aan de Fit-4-Freemedewerkster. Belichting was compleet kut (automatisch licht), maar gelukkig stond ik niet op het podium en hangt er geen contest van af. Bij de F4F kan ik niet in de gym gaan staan zonder shirt.volgende keer even andere belichting en andere hoek![]()

Thanks!
Bedankt! Dit kan ook nog wel natty hoor(?)Door Bert wil ik ook wel gaan kuren, net fysiek zeg!
Qua kracht ben ik nog niet sterker dan na mijn natty bulk, VP is wel lager.Haha, daar maak ik mij niet zo druk om. Als ik wil, ga ik zo weer cutten, been there, done that.Beter!
Ik zou opletten met dat geroep om bulken en niet caren om dik te worden, zo was ik in mijn 10 jarige bulk beland...

En met handschoentjes trainen... (dan heb ik het niet over vrouwen). Wie bedoel je nou eigenlijk?
----
Stats ter info:
![]()
![]()
![]()