XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

ja ben wel een beetje chubby atm. kilootje of 93.
maar goed dit vind je dus een slechter fysiek dan dat van nickson?

[Link niet meer beschikbaar] ziet er idd bruter en buffer uit dan jij, zou zeggen cut eens naar hetzelfde vp en dan kan ik het beter beoordelen.

niet bekend met bareallejonas maar
iviru8.jpg
2 jaar en een paar maanden training

repped voor ontspannen pic

[Link niet meer beschikbaar] ziet er idd bruter en buffer uit dan jij, zou zeggen cut eens naar hetzelfde vp en dan kan ik het beter beoordelen.

Ik ken verdomme kassenbouwers die 1x in de week beetje armen trainen en er na een jaar zo uit zien... Ga toch weg met je afgunstige gedrag.

laag vp vertekend altijd heel erg op fotos hoor, ik heb 10 kg op hem en hij is langer. dat effect moet je echt niet onderschatten, markrot heeft er de fotocontest mee gewonnen

Angelanus, plz

Hij lijkt buffer op foto omdat hij een lager vp heeft (no offence nick). Jij bent gewoon butthurt omdat hij bij jou niet lukt

laag vp vertekend altijd heel erg op fotos hoor, ik heb 10 kg op hem en hij is langer. dat effect moet je echt niet onderschatten, markrot heeft er de fotocontest mee gewonnen

klopt, je armen zijn sowieso dikker (en schouders wss ook), maar kerel staat daar op 8%. Cut maar eens zo diep natty en kijk maar hoeveel kg je nog over hebt:)

Als peanut een euro kreeg voor elke keer dat Hoody op dbb beweerd natty te zijn dan zou hij nooit meer off hoeven gaan...

Angelus kan het gewoon niet hebben dat hij nergens talent voor heeft buiten eventueel studie om. Nouja nergens, misschien nog niet gevonden. Krachtsport en of bodybuilding is het in ieder geval niet, want ongetraind had ik nog meer spiermassa dan hij (no offense, maar je vraagt erom).

Ik ken verdomme kassenbouwers die 1x in de week beetje armen trainen en er na een jaar zo uit zien... Ga toch weg met je afgunstige gedrag.
heb je jou weer, nog zo'n zelfverklaarde natural waarvan niemand m gelooft:roflol:

Angelanus, plz

Hij lijkt buffer op foto omdat hij een lager vp heeft (no offence nick). Jij bent gewoon butthurt omdat hij bij jou niet lukt

Kwestie van tijd voordat die jongen aan de roids gaat, om zijn buthurt te compenseren.
realisme != butthurt jongens:kiss:

Edit/ Niet de moeite waard.

heb je jou weer, nog zo'n zelfverklaarde natural waarvan niemand m gelooft:roflol:

Haha Angelus, bij deze wil ik het volgende met je afspreken: als iemand mij ooit kan betrappen of bewijzen dat ik ooit PED heb gebruikt of zal gebruiken terwijl ik beweer van niet, krijg jij voor de rest van m'n leven 50% van mijn netto-loon in de toekomst.

Ik zou eerder niet geloven dat jij uberhaupt traint met jouw krachtstats en fysiek.

Haha Angelus, bij deze wil ik het volgende met je afspreken: als iemand mij ooit kan betrappen of bewijzen dat ik ooit PED heb gebruikt of zal gebruiken terwijl ik beweer van niet, krijg jij voor de rest van m'n leven 50% van mijn netto-loon in de toekomst.
waarom zou je daar niet over liegen als je hier al over liegt, maar goed, ik aanvaard je aanbieding.
Ik zou eerder niet geloven dat jij uberhaupt traint met jouw krachtstats en fysiek.

:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

waarom zou je daar niet over liegen als je hier al over liegt, maar goed, ik aanvaard je aanbieding.

Heb wel wat beters te doen dan liegen op een forum.
Btw als iemand gekuurd zou hebben en mijn fysiek, dat is echt een schande :roflol:
42/43cm armen bij 1.88m op 120kg :roflol:

Terug
Naar boven