MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

waarom zou je daar niet over liegen als je hier al over liegt, maar goed, ik aanvaard je aanbieding.

:roflol:

[Link niet meer beschikbaar]

Wat doe je dom, als jij nou van je potverdomme luiheid afkomt en een goede webdeveloper wordt, kan jij net als getxxl voor je 30ste met pensioen, terwijl wij genetische (domme) wonderen wss tot onze dood aan een baan vastzitten.

Wat doe je dom, als jij nou van je potverdomme luiheid afkomt en een goede webdeveloper wordt, kan jij net als getxxl voor je 30ste met pensioen, terwijl wij genetische (domme) wonderen wss tot onze dood aan een baan vastzitten.
Och we zijn zo dom :roflol:

kan altijd meer geld gebruiken bro ;)

angelus, jij beschuldigde mij ook een keer van... en ik ben een ecto XD dus angelus jou manier van beoordelen is gewoon rond uit slecht...

Neem massievebe,skatermelvin enc... allemaal trainen ze superhard en gebruiken niks.

Als je zelf niet echt de beste aanleg heb voor bodybuilding of wat so ever, ga dan niet haten zowel op de mensen die kuren of natty zijn AMEN.

Moest het ff kwijt

Nu weer ontopic..

angelus, jij beschuldigde mij ook een keer van... en ik ben een ecto XD dus angelus jou manier van beoordelen is gewoon rond uit slecht...

Neem massievebe,skatermelvin enc... allemaal trainen ze superhard en gebruiken niks.

Als je zelf niet echt de beste aanleg heb voor bodybuilding of wat so ever, ga dan niet haten zowel op de mensen die kuren of natty zijn AMEN.

Moest het ff kwijt

Nu weer ontopic..

massievebelg en tonyhawk zitten beide aan de HGH.

maar jongens, ik ken Hoody in RL en hij is gewoon natty

Nu weer ontopic..
ik haat op niemand, behalve op iemand die een gigantische anti-roid speech geeft en zelf duidelijk gebruikt.

en denk dat dat bij jou niet serieus bedoelt was:roflol: (no offense)

en skatermarvin is trouwens nog zo'n mooi voorbeeld om mn punt te illustreren.
Dit is een natty fysiek na 2,5 jaar trainen:

369266105.jpg

Zeg angelus zullen we eddine als hij slaapt een spuit Deca in zijn reet drukken? 50-50% share :trollface:

laag vp vertekend altijd heel erg op fotos hoor, ik heb 10 kg op hem en hij is langer. dat effect moet je echt niet onderschatten, markrot heeft er de fotocontest mee gewonnen

Heb je een paar fotos van jezelf? Gewoon om even te kijken. Als je 10 kg zwaarder bent op mijn lengte is wel nice :)

ik haat op niemand, behalve op iemand die een gigantische anti-roid speech geeft en zelf duidelijk gebruikt.

en denk dat dat bij jou niet serieus bedoelt was:roflol: (no offense)

en skatermarvin is trouwens nog zo'n mooi voorbeeld om mn punt te illustreren.
Dit is een natty fysiek na 2,5 jaar trainen:

Het was ook niet fysiek maar kracht stats,Trouwens kijk maar eens hoe skatermarvin er nu bij staat
Maar ja zou ik je maargelijk geven aagezien je dat wilt zien he:rolleyes:

Jou antwoord
je log zegt na een jaar progressie:
Squat 3x130kg/7x110kg
bp 6x80kg
deadlift 8x150kg

dus je gaat me proberen wijsmaken dat je na 4 maanden 5x110kg squat en de volgende 8 maanden maar 2 reps gains gemaakt hebt.

@ mensen die het nodig vinden te liegen op het internet en zichzelf al eerder ergens hebben tegengesproken wat te achterhalen is met 2 seconde de zoekfunctie te gebruiken

in b4 gevalletje "ik ben pas beginnen squatten op maand 8", b*ch please

Genoeg echte naturals hier op het forum die een aanwijzing geven over wat wel/niet mogelijk te behalen is, dus kom niet af met zulke belachelijk hoge kg's op zulke korte tijd en dan beweren dat je niet aan de celltech zit

edit: ofwel zijn het van die squats met een ROM waar mijn oma nog mee lacht, dat is de andere optie

Zeg angelus zullen we eddine als hij slaapt een spuit Deca in zijn reet drukken? 50-50% share :trollface:

Daarom zeg ik erbij "terwijl ik beweer van niet".
Als jullie dat zouden doen, wat nog onwaarschijnlijker is dan dat jij Patricia Paay in d'r kont zal fist****en, dan zal ik niet beweren dat het niet is gebeurd.

Terug
Naar boven