Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom zou je daar niet over liegen als je hier al over liegt, maar goed, ik aanvaard je aanbieding.
[Link niet meer beschikbaar]

Och we zijn zo domWat doe je dom, als jij nou van je potverdomme luiheid afkomt en een goede webdeveloper wordt, kan jij net als getxxl voor je 30ste met pensioen, terwijl wij genetische (domme) wonderen wss tot onze dood aan een baan vastzitten.

Wat doe je dom, als jij nou van je potverdomme luiheid afkomt en een goede webdeveloper wordt, kan jij net als getxxl voor je 30ste met pensioen, terwijl wij genetische (domme) wonderen wss tot onze dood aan een baan vastzitten.

angelus, jij beschuldigde mij ook een keer van... en ik ben een ecto XD dus angelus jou manier van beoordelen is gewoon rond uit slecht...
Neem massievebe,skatermelvin enc... allemaal trainen ze superhard en gebruiken niks.
Als je zelf niet echt de beste aanleg heb voor bodybuilding of wat so ever, ga dan niet haten zowel op de mensen die kuren of natty zijn AMEN.
Moest het ff kwijt
Nu weer ontopic..
heb je jou weer, nog zo'n zelfverklaarde natural waarvan niemand m gelooft
realisme != butthurt jongens![]()

ik haat op niemand, behalve op iemand die een gigantische anti-roid speech geeft en zelf duidelijk gebruikt.angelus, jij beschuldigde mij ook een keer van... en ik ben een ecto XD dus angelus jou manier van beoordelen is gewoon rond uit slecht...
Neem massievebe,skatermelvin enc... allemaal trainen ze superhard en gebruiken niks.
Als je zelf niet echt de beste aanleg heb voor bodybuilding of wat so ever, ga dan niet haten zowel op de mensen die kuren of natty zijn AMEN.
Nu weer ontopic..
(no offense)maar jongens, ik ken Hoody in RL en hij is gewoon natty
Zeg angelus zullen we eddine als hij slaapt een spuit Deca in zijn reet drukken? 50-50% share![]()

Ik ben italiaan
laag vp vertekend altijd heel erg op fotos hoor, ik heb 10 kg op hem en hij is langer. dat effect moet je echt niet onderschatten, markrot heeft er de fotocontest mee gewonnen

ik haat op niemand, behalve op iemand die een gigantische anti-roid speech geeft en zelf duidelijk gebruikt.
en denk dat dat bij jou niet serieus bedoelt was(no offense)
en skatermarvin is trouwens nog zo'n mooi voorbeeld om mn punt te illustreren.
Dit is een natty fysiek na 2,5 jaar trainen:

Zeg angelus zullen we eddine als hij slaapt een spuit Deca in zijn reet drukken? 50-50% share![]()