Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Prima als je absoluut geen kinderen wil, kan ik prima inkomen. Absoluut geen kinderen willen en zo onvoorzichtig en achteloos omgaan met vruchtbaarheid en abortus niet. Trieste kneus ben je dan.

Maar wie ben jij om uit te maken of anderen al dan niet 'onvoorzichtig en achteloos' mogen 'omgaan met vruchtbaarheid en abortus'?

Waarom zou je dan niet een willekeurig persoon doodschieten.

Waarom zou ik meebetalen aan die abortus als hij er zo makkelijk over denkt.

Ik ken helaas zelf de situatie van onvruchtbaarheid al te goed. Voorheen heel druk gemaakt om dit soort opmerkingen, maar als je zo makkelijk denkt om het te laten weghalen, dan is het kind toch niet gewenst. Dus in mijn ogen verdien je dan de kleine ook niet.

Cheers to the weekend:zuip:
20200124_205724.jpg

Kom maar door met de foto's

Elk zijn mening, maar je kan het ook iets genuanceerder overbrengen ;). Abortus is een persoonlijke keuze, alleen is het de manier waarop je het zei die nogal over the top is... Anyhow, maar even weer on topic gaan.
WP_20200124_18_18_11_Pro.jpg
Prima rug en schouders

• Like
Waarderingen: Bubs
Een mooi moment om met intermitted fasting te beginnen.

Goeie rug, maar wat doen die dennenappels daar?
Daar moet je met je rug op gaan liggen voordat je de foto maakt, krijg je betere definitie van.
Ok, maar er zijn toch veel ergere misstanden om je druk over te maken?
Voor een echtpaar dat het niet lukt kinderen te krijgen of meerdere malen is mislukt, kan dit natuurlijk wel een flinke impact hebben. Vervolgens komt iemand dat vrij achteloos met zo'n opmerking overheen.

Hier is vorige week de AH buurtsupermarkt verdwenen en er is een Lidl voor in de plaats gekomen. Verloedering van de wijk noemen ze dat.:P
Lidl is echt top. Beter dan ah in groenten en fruit. Iets minder keus, maar kwaliteit is meestal even goed maar ook vaak beter.

Terug
Naar boven