AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Hier geen lockdown, maar alle gyms zijn wel gesloten. Hetgeen waar ik normaliter de hele dag naar uitkijk, is nu weg. :(

Je kunt toch wel trainen. Maar 10 kilo zou ik de tijd voor nemen. Anders kun je straks weer opnieuw beginnen. Wat Bubs ook al zei: get a grip on yourself. Ff filmpje kijken op u tube en normaal doen met je voeding. Beetje cardio zal je geen kwaad doen. Daardoor kun je over 3 maanden meer trainingsarbeid aan.

Je kunt toch wel trainen. Maar 10 kilo zou ik de tijd voor nemen. Anders kun je straks weer opnieuw beginnen. Wat Bubs ook al zei: get a grip on yourself. Ff filmpje kijken op u tube en normaal doen met je voeding. Beetje cardio zal je geen kwaad doen. Daardoor kun je over 3 maanden meer trainingsarbeid aan.

Misschien is 10kg wel erg overdreven ja. Ga iig stoppen met creatine, dus dat gaat in gewicht verschil maken. En ik doe in de gym altijd cardio na mijn workout, maar dat is toch minder kut dan buiten hardlopen.

Misschien is 10kg wel erg overdreven ja. Ga iig stoppen met creatine, dus dat gaat in gewicht verschil maken. En ik doe in de gym altijd cardio na mijn workout, maar dat is toch minder kut dan buiten hardlopen.
Oké, maar vocht en glycogeen e.d. telt natuurlijk niet echt als cutten. Het gaat om je vetverlies. Ik zou op max. 1 kg / week aimen en dat is al vrij fors.

WP_20200319_08_08_17_Pro.jpg

Jij hebt een high heels verslaving.
Niet dat ik dat erg vind. :rolleyes::engel:

Hobby's mogen geld kosten Bert, nooit zeuren over de prijskaartjes of, óf ze het wél of niet nodig hebben.
Mijn vriendin heeft dezelfde laarsen in verschillende kleurtjes, i don't care :lick:
En dan de kleding die met prijskaartjes in de kast blijven hangen, i don't care :lick:

Als de keet maar aan kant is en het eten klaar, alles oké :thumb:

Terug
Naar boven