- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
prima bulkshape! "Hou op met mauwen en ga bouwen" das een mooie opbouwende gedachte, niet persoonlijk natuurlijk!!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
prima bulkshape! "Hou op met mauwen en ga bouwen" das een mooie opbouwende gedachte, niet persoonlijk natuurlijk!!

Haha klopt zeker, heb afgelopen jaar goed gebulkt en vond het wel weer tijd om te cutten. Nu 1,5 maand in tot mijn vp weer op niveau is om weer langer te bulken.prima bulkshape! "Hou op met mauwen en ga bouwen" das een mooie opbouwende gedachte, niet persoonlijk natuurlijk!!![]()
ja ok we zitten in het cutseizoen, gewoon wat anders gaan eten, niet overdrijven, doe er vooral je tijd over, dan lever je geen kracht in, n beetje vocht en vet eraf en weer doorgaanHaha klopt zeker, heb afgelopen jaar goed gebulkt en vond het wel weer tijd om te cutten. Nu 1,5 maand in tot mijn vp weer op niveau is om weer langer te bulken.
Get ripped or die tryin brahAvondschaap. Soon volledige lower abs en adders. Zyzz will be proud hihihi![]()
Dat zien we zelf ook wel, gekkie.
Wou t nog even duidelijk maken voor de mensen die misschien zouden denken ik eet vlees of iets anders wat zielig voor de dieren is
Hoi, Kathlinoo, aangenaam.Wou t nog even duidelijk maken voor de mensen die misschien zouden denken ik eet vlees of iets anders wat zielig voor de dieren is

Dat zijn mijn intenties helemaal niet
Goede kontspleet wel. Zo te zien aan je hoofd was je zelf ook onder de indruk.
Hoi, Willem-Roderick (@LM ), prettig kennis te maken
Hoi, Willem-Roderick (@LM ), prettig kennis te maken

Hallo ik ben Anne-Fleur en ik haal mijn vlees bij de traiteur.Hoi, Willem-Roderick (@LM ), prettig kennis te maken