Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

@Bubs wat je nu zegt klopt niet helemaal of ik begrijp het verkeerd. je kan toch direct over die gipswand heen tegelen? waarom zou je het eruit halen en laten stucen en dan weer tegelen?
Misschien zitten de tegels wel los... :o
Bij ons was het 1 tik met een hamer en de hele tegelwand flikkerde eraf :roflol:

ze heeft geen tegels? het is een gipswand. vrouwen kunnen sowieso ook beter niet bouwen.
Zo ver had ik geen eens gelezen.. (ben een beetje afwezig in mijn kop en las alleen de laatste reactie.. ) Dacht gewoon dat er al tegels opzaten. :o

Gyproc zou ik niet direct overheen tegelen. Lijm smeer je niet over het gehele tegeloppervlak voor het beste resultaat.
Voegen zijn ook nooit 100% vochtdicht (met de jaren). Gips trekt vocht aan en stucwerk is daar beter tegen bestand.

De gevoelige punten zijn de horizontale en verticale hoeken en de aansluitingen tussen de platen.

Je kan denken aan de gevoelige lijnen afwerken met jointfiller met een verstevigingsnet.

De muren instrijken met een hechtingsmiddel (is waterdichtend en kleverig).

De muren waterdicht maken met pasta : in alle hoeken en aansluitingen een glasvezelband in de natte pasta kleven, zowel voor als na plaatsing glasvezel - de muren met 2 lagen waterdichtende pasta instrijken. .

Dus dan kan je het net zo goed stucen. Ben je in 1 x klaar.

Heb zelf al aardig wat wandjes geegaliseerd en vloeren gedaan. :o
sorry.. ben en blijf techneut en heb in ons huis vroeger ook alles zelf gedaan... inclusief water en gasleidingen aangelegd.

Zo ver had ik geen eens gelezen.. (ben een beetje afwezig in mijn kop en las alleen de laatste reactie.. ) Dacht gewoon dat er al tegels opzaten. :o

Gyproc zou ik niet direct overheen tegelen. Lijm smeer je niet over het gehele tegeloppervlak voor het beste resultaat.
Voegen zijn ook nooit 100% vochtdicht (met de jaren). Gips trekt vocht aan en stucwerk is daar beter tegen bestand.

De gevoelige punten zijn de horizontale en verticale hoeken en de aansluitingen tussen de platen.

Je kan denken aan de gevoelige lijnen afwerken met jointfiller met een verstevigingsnet.

De muren instrijken met een hechtingsmiddel (is waterdichtend en kleverig).

De muren waterdicht maken met pasta : in alle hoeken en aansluitingen een glasvezelband in de natte pasta kleven, zowel voor als na plaatsing glasvezel - de muren met 2 lagen waterdichtende pasta instrijken. .

Dus dan kan je het net zo goed stucen. Ben je in 1 x klaar.

Heb zelf al aardig wat wandjes geegaliseerd en vloeren gedaan. :o
sorry.. ben en blijf techneut en heb in ons huis vroeger ook alles zelf gedaan... inclusief water en gasleidingen aangelegd.
ik ga de discussie niet aan, er zit een kern van waarheid in je verhaal. maar op deze manier ben je een dure 1. het kan vele malen actiever en in een douche gebruik je ander gips dan dat er nu op zit.

dit is het mooie aan het internet iedereen denkt dat die opeens bouwvakker is na 2/3 filmpjes kijken beetje inlezen en alles gaat gewoon mis.

@Bubs als de Gyproc niet waterdicht is wel een kerdi doek voorzien.
Sowieso zit je wel enkele % lager dan vorig jaar!
Geeft je alvast veel marge om goed door te bulken volgend jaar!
Prima gedaan!

• Love
Waarderingen: Bubs
@Bubs wat je nu zegt klopt niet helemaal of ik begrijp het verkeerd. je kan toch direct over die gipswand heen tegelen? waarom zou je het eruit halen en laten stucen en dan weer tegelen?

Omdat het scheef loopt :). Die muur erachter is een oude muur en wilden we gewoon tijdelijk afdekken.
Is snel snel gedaan en niet netjes genoeg om zo te houden.
Mijn papa heeft die er tegen gezet trouwens, beetje respect graag ;).
Voor de rest duurt alles hier "lang" omdat ik het liefst goed doe/laat doen dan te eindigen met een brak huis.

@Bubs als de Gyproc niet waterdicht is wel een kerdi doek voorzien.
Sowieso zit je wel enkele % lager dan vorig jaar!
Geeft je alvast veel marge om goed door te bulken volgend jaar!
Prima gedaan!

Zoals gezegd gaat die gyproc eruit en wordt er over de oude muur gepleisterd en daarna betegeld.
En ja, een professional gaat het doen en niet Bubs de bouwer.

Lager zeker en vast, ook 5kg lichter dan vorig jaar :p.
Ik vind het wel jammer dat ik de vergelijking met de scan niet kan maken.
Als ik mijn shape kan vasthouden tot alles weer normaal wordt probeer ik 'm alsnog in te plannen...
Bulken is part of the masterplan :D!

Zoals gezegd gaat die gyproc eruit en wordt er over de oude muur gepleisterd en daarna betegeld.
En ja, een professional gaat het doen en niet Bubs de bouwer.

Lager zeker en vast, ook 5kg lichter dan vorig jaar :p.
Ik vind het wel jammer dat ik de vergelijking met de scan niet kan maken.
Als ik mijn shape kan vasthouden tot alles weer normaal wordt probeer ik 'm alsnog in te plannen...
Bulken is part of the masterplan :D!
Ik hoop dat je snel je dexa kan doen!
Want als dit echt lang moet vasthouden zal de Fun er wel vanaf zijn.

• Like
Waarderingen: Bubs
Het cutten gaat wel redelijk, ik was gisteren ochtend 67,4 kg.

Hier zijn 2 foto's van net:
EdFYoUe.jpg

Hieronder span ik mijn buik iets aan.
yHCIwc2.jpg

Ben ik de enige die hier snel overheen las en dacht dat je '12 weken zwanger' bedoelde als de quarantaine heeft me dikker gemaakt? ???:roflol:

Maar belangrijker: gefeliciteerd! Veel gezondheid en geluk gewenst naar jou, de kleine en omgeving (ik hoop voor je dat alles weer redelijk normaal is als je bent uitgeteld)! :flex::rocknana:
Haha dankjewel:D

Terug
Naar boven