- Waardering
- 12.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet ik toch daar heb ik je leren kennen!Hallo ik ben Anne-Fleur en ik haal mijn vlees bij de traiteur.
Ty

Goede kontspleet wel. Zo te zien aan je hoofd was je zelf ook onder de indruk.
Goede poten en traps
Wat een verschil!
je bent nu al beachproof

goed resultaat @Bubs vergeet die muur achter je niet af te maken. is maar 1 weekend werk.
.Wat een verschil!
Hoeveel ben je nu gezakt give or take.
Geniet alvast van je welverdiende cheatmeal!
.Zo fel zie je mijn ribben toch nietVind die ribben wel een beetje eng maar je krijgt wel een sticker van me Bubs.
. Die sticker gaat rechtstreeks in het grote DBB stickerboek
.@Bubs wat je nu zegt klopt niet helemaal of ik begrijp het verkeerd. je kan toch direct over die gipswand heen tegelen? waarom zou je het eruit halen en laten stucen en dan weer tegelen?Dank je @Furryx94 ! Die gyproc moet er eigenlijk terug uit... Ik wil het liever netjes laten bepleisteren en dan tegels tegen plaatsen voor de inloopdouche. Het zal voor 2021 zijn vrees ik.
In vet%? Geen idee... Meet ik zelf niet en door Corona ging de dexascan niet door. Dus ik kan op dit moment niet vergelijken met vorig jaar. Verschil in kg en cm staan in mijn log.
Zo fel zie je mijn ribben toch niet. Die sticker gaat rechtstreeks in het grote DBB stickerboek
.