AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

12 weekjes zwanger // bw @ 72,4 KG

Screenshot_20200430-120237_Collage Maker.jpg

proficiat!

12 weekjes zwanger // bw @ 72,4 KG

Screenshot_20200430-120237_Collage Maker.jpg

Ben ik de enige die hier snel overheen las en dacht dat je '12 weken zwanger' bedoelde als de quarantaine heeft me dikker gemaakt? ???:roflol:

Maar belangrijker: gefeliciteerd! Veel gezondheid en geluk gewenst naar jou, de kleine en omgeving (ik hoop voor je dat alles weer redelijk normaal is als je bent uitgeteld)! :flex::rocknana:

Goede kontspleet wel. Zo te zien aan je hoofd was je zelf ook onder de indruk.

Bedankt maar lichtelijk , als ik kijk over de periode waarover ik niet meer srs train / eet / slaap en regelmatig alcohol drink ben ik nog erg tevreden ja

Vind die ribben wel een beetje eng maar je krijgt wel een sticker van me Bubs.

Het prille begin van een V-shape.
Nog een week of 6 a 8 cutten (zwembandje weg dan hopelijk) en dan bulken zodat er wat meer vlees aanhangt volgend jaar.
IMG_20200501_121152_2-01.jpeg

goed resultaat @Bubs vergeet die muur achter je niet af te maken. is maar 1 weekend werk.

Dank je @Furryx94 ! Die gyproc moet er eigenlijk terug uit... Ik wil het liever netjes laten bepleisteren en dan tegels tegen plaatsen voor de inloopdouche. Het zal voor 2021 zijn vrees ik :o.

Wat een verschil!
Hoeveel ben je nu gezakt give or take.
Geniet alvast van je welverdiende cheatmeal!

In vet%? Geen idee... Meet ik zelf niet en door Corona ging de dexascan niet door. Dus ik kan op dit moment niet vergelijken met vorig jaar. Verschil in kg en cm staan in mijn log :).

Vind die ribben wel een beetje eng maar je krijgt wel een sticker van me Bubs.
Zo fel zie je mijn ribben toch niet :o. Die sticker gaat rechtstreeks in het grote DBB stickerboek :cool: .

Dank je @Furryx94 ! Die gyproc moet er eigenlijk terug uit... Ik wil het liever netjes laten bepleisteren en dan tegels tegen plaatsen voor de inloopdouche. Het zal voor 2021 zijn vrees ik :o.

In vet%? Geen idee... Meet ik zelf niet en door Corona ging de dexascan niet door. Dus ik kan op dit moment niet vergelijken met vorig jaar. Verschil in kg en cm staan in mijn log :).

Zo fel zie je mijn ribben toch niet :o. Die sticker gaat rechtstreeks in het grote DBB stickerboek :cool: .
@Bubs wat je nu zegt klopt niet helemaal of ik begrijp het verkeerd. je kan toch direct over die gipswand heen tegelen? waarom zou je het eruit halen en laten stucen en dan weer tegelen?

Terug
Naar boven