Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Jij bent dus echt master van slecht advies geven he...
Rob heeft/geeft t beste antwoord

ipv mij te citeren, zoek jij nog eens uit of je van paracetamol, echt katabool wordt.
Na een fatsoenlijk antwoord hierop, neem ik je weer enig sinds serieus.

Je moet je calorieën verminderen en/of je energieverbruik verhogen zodat je afvalt. Daarbij genoeg protein eten in elke maaltijd. Je gaat zeker genoeg progressie boeken en gains maken.

Veel teveel mensen denken dat je per se in een calorie overschot moet zitten om spiermassa aan te maken of om sterker te worden, maar dat is bullshit. Zeker wanneer er nog zat newbie gains te maken zijn zoals bij jou.

Ga diëten, vind een vorm van cardio die je leuk vind en doe je stinkende best met de weights. Vergeet dat zogenaamde ‘lean bulk’ en cutten gekkigheid.
Dit! Het hele bulken en cutten (in extreme mate) is wel zo ongelooflijk achterhaald. De beste resultaten heb ik afgelopen jaar geboekt door gewoon heel strict te zijn met eten, gaandeweg leaner geworden maar aanzienlijk groter dan vorig jaar

Hier ook maar even droppen xoxo
20200503_135023.jpg

Je moet je calorieën verminderen en/of je energieverbruik verhogen zodat je afvalt. Daarbij genoeg protein eten in elke maaltijd. Je gaat zeker genoeg progressie boeken en gains maken.

Veel teveel mensen denken dat je per se in een calorie overschot moet zitten om spiermassa aan te maken of om sterker te worden, maar dat is bullshit. Zeker wanneer er nog zat newbie gains te maken zijn zoals bij jou.

Ga diëten, vind een vorm van cardio die je leuk vind en doe je stinkende best met de weights. Vergeet dat zogenaamde ‘lean bulk’ en cutten gekkigheid.

Zelfs gevorderde sporters zouden dit kunnen bereiken. Ik ben ook lang sceptisch geweest over dit principe, maar steeds meer wetenschap ondersteunt het.

''In conclusion, thermodynamics do not rule out the possibility of getting more muscular while leaning out at the same time. ''

''Gaining muscle on a weight loss diet is not only possible, it should be expected for most people on a serious program. As long as the stimulus for muscle growth is carefully designed and customized, your body will find a way to get bigger. Your body is not the enemy. It is a miraculous survival machine that adapts to the stress you impose on it. When you understand it, you can control it. ''

9 maanden bezig met trainen. Kom van 62 kilo op 1,80. Zou cutten al de moeite zijn of beter nog een jaartje massa pakken? 🤔
sketch-1588530265044.png
Massa blijven bouwen , wel even nadruk op NIET BULKEN. Gewoon op onderhoud of een hele kleine surplus en lekker jaartje door knallen.

Terug
Naar boven