Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Heel ectotown doorzocht maar nergens een piek voor op mijn bicepje gevonden gvd :(

WhatsApp Image 2020-04-30 at 20.08.59.jpeg

20200502_120506.jpg

20200502_121451.jpg

20200502_122018.jpg

20200502_120255.jpg

Jaren terug heb ik wel getraind maar ik stopte toen omdat mijn rughernia alle motivatie wegnam. Inmiddels gaat het een stuk beter en dus wil ik weer beginnen met extra rijst eten. Helaas nog geen motivatie gevonden om mijn spiegel schoon te maken. Ik weeg volgens mij +/- 80kg (weegschaal net besteld) en mijn bf% zal zo tussen de 15-20% zitten, dus werk aan de winkel. Ik denk dat ik maar wat elastieken bestel als dit corona-gezeik nog lang aanhoudt. Voor nu blijft trainen even beperkt tot mijn ghetto workout met een emmer zand van 15kg :roflol:

gr skeletto

De tren slaat naar je hoofd ron. Op dat vetpercentage vreten slaat nergens op, ik kan het weten.
Geen tren enkel trt. Knalhard trainen en voldoende cardio hoort er ook bij natuurlijk.
Of moet er nog meer gecut worden, nee toch. :dunno: Dan blijft er toch niks over. 67kg toch.

Geen tren enkel trt. Knalhard trainen en voldoende cardio hoort er ook bij natuurlijk.
Of moet er nog meer gecut worden, nee toch. :dunno: Dan blijft er toch niks over. 67kg toch.
Waarom niet knalhard trainen en goed eten naar een acceptabel % om daar op de bouwen?

Waarom niet knalhard trainen en goed eten naar een acceptabel % om daar op de bouwen?
Daar is niets mis mee. Ik vind cutten op 1,63mtr met 67kg niet de beste optie.
Gewoon knalhard trainen, cardio en boven je behoefte eten. De weg is misschien langer maar resultaat lijkt mij beter.

Daar is niets mis mee. Ik vind cutten op 1,63mtr met 67kg niet de beste optie.
Gewoon knalhard trainen, cardio en boven je behoefte eten. De weg is misschien langer maar resultaat lijkt mij beter.
Om vervolgens los vel aan over te houden?

En ook ineens /out, fucking dom gewoon.

Nou wat is jullie intake on this dan.
Enne ik heb het natuurlijk niet over binge eating.
Gewoon je intake hoger dan je verbruik en dmv cardio en KT naar beneden trekken waarmee je hoger in gewicht komt en lager in vet%.

Terug
Naar boven