- Waardering
- 8.812
tak, szparagi są bardzo smaczne
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tak, szparagi są bardzo smaczne

Dan is 67kg nog laag. Vreten en nog eens vreten
er moet wel gewerkt worden Ron!

Hoezo vreten vreten en nog eens vreten? Lekker obese worden ofzo?
Nee vreten en nog eens vreten jij doet 1x vreten extra ja dan is obesitas vlakbij.Hoezo vreten vreten en nog eens vreten? Lekker obese worden ofzo?

De tren slaat naar je hoofd ron. Op dat vetpercentage vreten slaat nergens op, ik kan het weten.Nee vreten en nog eens vreten jij doet 1x vreten extra ja dan is obesitas vlakbij.
Ietsjes minder en het maakt een Wereld van verschil.![]()
Ja héél slim opa. Op 20% ofzo gaan bulken, yep.Nee vreten en nog eens vreten jij doet 1x vreten extra ja dan is obesitas vlakbij.
Ietsjes minder en het maakt een Wereld van verschil.![]()
Geen tren enkel trt. Knalhard trainen en voldoende cardio hoort er ook bij natuurlijk.De tren slaat naar je hoofd ron. Op dat vetpercentage vreten slaat nergens op, ik kan het weten.
Dan blijft er toch niks over. 67kg toch.Waarom niet knalhard trainen en goed eten naar een acceptabel % om daar op de bouwen?Geen tren enkel trt. Knalhard trainen en voldoende cardio hoort er ook bij natuurlijk.
Of moet er nog meer gecut worden, nee toch.Dan blijft er toch niks over. 67kg toch.
12-15% prima summershape om te bauwen, niet mouwen maar bauwenWaarom niet knalhard trainen en goed eten naar een acceptabel % om daar op de bouwen?
Alsof hij op 12-15% zit lmao12-15% prima summershape om te bauwen, niet mouwen maar bauwen
Dit is geen 12% chef en ook geen 15%. Op dbb wel.12-15% prima summershape om te bauwen, niet mouwen maar bauwen
zeg ik ook nie...lijkt mij ook minder
Daar is niets mis mee. Ik vind cutten op 1,63mtr met 67kg niet de beste optie.Waarom niet knalhard trainen en goed eten naar een acceptabel % om daar op de bouwen?
LolDaar is niets mis mee. Ik vind cutten op 1,63mtr met 67kg niet de beste optie.
Gewoon knalhard trainen, cardio en boven je behoefte eten. De weg is misschien langer maar resultaat lijkt mij beter.
Om vervolgens los vel aan over te houden?Daar is niets mis mee. Ik vind cutten op 1,63mtr met 67kg niet de beste optie.
Gewoon knalhard trainen, cardio en boven je behoefte eten. De weg is misschien langer maar resultaat lijkt mij beter.