Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Nou wat is jullie intake on this dan.
Enne ik heb het natuurlijk niet over binge eating.
Gewoon je intake hoger dan je verbruik en dmv cardio en KT naar beneden trekken waarmee je hoger in gewicht komt en lager in vet%.
Cutten naar een goed vet% <12 en vanaf daar
kijken.

Doe toch niet zo respectloos Robin.
Wij lachen toch ook niet omdat jij je foto's met je gyno tietjes weg flitst. :thumb:
Jawel en ook al was het niet zo, daar kan ik er niks aan doen. Aan je domme opmerkingen wel. Ik zal anders eens een pijnstiller nemen, misschien zal dat mijn koppijn van jullie wegdoen.

Jawel en ook al was het niet zo, daar kan ik er niks aan doen. Aan je domme opmerkingen wel. Ik zal anders eens een pijnstiller nemen, misschien zal dat mijn koppijn van jullie wegdoen.
Trekt het je niet aan man,zou goed kunnen dat het op echt laag vp nauwelijks zichtbaar is. En anders als het je echt stoort stelt een operatie niet zo veel voor (best veel jong volwassenen laten het doen)
En daarbij heeft echt iedereen zijn imperfecties. De ene word kaal, de andere is dik,... en zo heeft iedereen wel iets

Laatst bewerkt:
Vriend van mij heeft het weg kunnen laten halen door naar de HA te gaan en zeggen dat hij er depressief door werd en niet zonder shirt durft te zijn enzo. Dus toen werd het vergoed

Ik snap al dat gezeik niet man. Prima borstkas heb je @Robin. Onzeker zijn over je lichaam is normaal, maar je hebt geen manboobs oid.

#nohomo

A19D6B1B-59A9-435C-9CEB-78358D7287C1.jpeg

Foto van drie weken terug. Zijn dit manboobs?

• Like
Waarderingen: Apw
Corona shape update, zit al tijdje op onderhoud om massa verlies te voorkomen dus wat vettiger dan gehoopt deze tijd van het jaar , kan niet wachten tot er weer “normaal” getraind kan worden

Bijlagen

• 1713A853-B8B1-45CB-8A8C-9D78B8C5E106.png
    1713A853-B8B1-45CB-8A8C-9D78B8C5E106.png
    442 KB · Weergaven: 254
Denk dat ik na suikerfeest op onderhoud ga of een lean bulk ga doen voor een maandje, om vervolgens te cutten tot ik een beetje op acceptabel vetpercentage zit. Wel kut, want probeer maar eens progressie te boeken tijdens cutten

Dat is het moeilijkste wat er is. Clean bulk lijkt me het beste, maar dan ook als een beest te keer gaan in de sportschool.
Ga bv doelen stellen op de compound oefeningen. Pas daarna cutten.
Lijkt mij moeilijk om te trainen als je aan ramadan mee doet, respect voor die mannen.

Denk dat ik na suikerfeest op onderhoud ga of een lean bulk ga doen voor een maandje, om vervolgens te cutten tot ik een beetje op acceptabel vetpercentage zit. Wel kut, want probeer maar eens progressie te boeken tijdens cutten
Je moet je calorieën verminderen en/of je energieverbruik verhogen zodat je afvalt. Daarbij genoeg protein eten in elke maaltijd. Je gaat zeker genoeg progressie boeken en gains maken.

Veel teveel mensen denken dat je per se in een calorie overschot moet zitten om spiermassa aan te maken of om sterker te worden, maar dat is bullshit. Zeker wanneer er nog zat newbie gains te maken zijn zoals bij jou.

Ga diëten, vind een vorm van cardio die je leuk vind en doe je stinkende best met de weights. Vergeet dat zogenaamde ‘lean bulk’ en cutten gekkigheid.

Dat is het moeilijkste wat er is. Clean bulk lijkt me het beste, maar dan ook als een beest te keer gaan in de sportschool.
Lijkt mij moeilijk om te trainen als je aan ramadan mee doet, respect voor die mannen.

Tsja, nu niet echt aan het trainen want corona. Ik probeer wel te wandelen iedere dag

Je moet je calorieën verminderen en/of je energieverbruik verhogen zodat je afvalt. Daarbij genoeg protein eten in elke maaltijd. Je gaat zeker genoeg progressie boeken en gains maken.

Veel teveel mensen denken dat je per se in een calorie overschot moet zitten om spiermassa aan te maken of om sterker te worden, maar dat is bullshit. Zeker wanneer er nog zat newbie gains te maken zijn zoals bij jou.

Ga diëten, vind een vorm van cardio die je leuk vind en doe je stinkende best met de weights. Vergeet dat zogenaamde ‘lean bulk’ en cutten gekkigheid.

True, het is wel mogelijk. Ik probeer alleen aan te geven dat het, in mijn ervaring, lastiger is wanneer je minder calorieën consumeert.

Jij bent dus echt master van slecht advies geven he...
Rob heeft/geeft t beste antwoord

Terug
Naar boven